Tråden för de nattaktiva!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nää, det finns bara en Bushido som är Nr 1! :) Ja hur gick det med den otäcka händelsen? Fyfan vad jag ogillar såna människor... :mad:

Jo det har varit fullt ös med jobb och egen träning idag, börjar bli lite trötter nu :)

Tack ska du ha vännen:krama
Tja, polisen har ännu inte hört av sig... Får väl se om de ringer imorgon, annars tänker jag ringa tillbaka och tjata. Har blivit jagad av de där hundarna förr så nu får det fan vara bra. Antingen får de omplacera hundarna eller tvångsavliva dem (eller omplacera hundarna och tvångsavliva henne), för så hör kan det fan inte fortsätta. Hon vansköter dem nåt så inihelvete och som en konsekvens så sätter hundarna skräck i hela byn. Det funkar inte.

Ok, det låter skönt det:) För mig blev det bara joggingturen då då, hade inte ork till något mer efter den där incidenten... Annars skulle det fått bli ett litet styrkepass också. Jaja, en annan dag... Önskar bara att jag kunde sova nu men är alldeles uppjagad för det, och då körde jag ändå slut på mig en tid innan läggdags... Fan ta hundkärringen!:mad:

orka resa mig...

Sov där då?:va

Last edited:

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Tja, polisen har ännu inte hört av sig... Får väl se om de ringer imorgon, annars tänker jag ringa tillbaka och tjata. Har blivit jagad av de där hundarna förr så nu får det fan vara bra. Antingen får de omplacera hundarna eller tvångsavliva dem (eller omplacera hundarna och tvångsavliva henne), för så hör kan det fan inte fortsätta. Hon vansköter dem nåt så inihelvete och som en konsekvens så sätter hundarna skräck i hela byn. Det funkar inte.

Ok, det låter skönt det:) För mig blev det bara joggingturen då då, hade inte ork till något mer efter den där incidenten... Annars skulle det fått bli ett litet styrkepass också. Jaja, en annan dag... Önskar bara att jag kunde sova nu men är alldeles uppjagad för det, och då körde jag ändå slut på mig en tid innan läggdags... Fan ta hundkärringen!:mad:

Det gör han redan :D

Tänk på något vackert som får dig att le :)

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09

Lega o halvsove i en soffa hela kvällen va fan, nu när ja äntligen tagit mig hem vill ja fan sova i min säng annars hade ja ju likagärna kunnat somna i den andra soffan o sove där..döööh..

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Lega o halvsove i en soffa hela kvällen va fan, nu när ja äntligen tagit mig hem vill ja fan sova i min säng annars hade ja ju likagärna kunnat somna i den andra soffan o sove där..döööh..

Men gå och sov då, ligg inte där och gnäll! Man blir förbannad!:mad:

Det gör han redan :D

Tänk på något vackert som får dig att le :)

Nej, men gnäller gör han:D

Tyvär lite svårt just nu, är fan inte mycket som står rätt till för tillfället... Hundarna är bara pricken över i så att säga. Men jag ska göra mitt bästa:)

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Han har förlorat logiken... Och lite skvaller på det... Det är inte hans egna soffa som han har degat i :D

Säg inte att han har återgått till att röra i hela den där exhistorien va?:va

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Men gå och sov då, ligg inte där och gnäll! Man blir förbannad!:mad:

Nej, men gnäller gör han:D

Tyvär lite svårt just nu, är fan inte mycket som står rätt till för tillfället... Hundarna är bara pricken över i så att säga. Men jag ska göra mitt bästa:)

Joooo, komigen nu :krama Fungerar dina fingrar som de ska nu? Kan du inte spela din favorit på säckpipan? Jag får väl komma ner till dig och låta dig slåss lite :) Det laddar ur en på ett bra sätt och man kan ladda om precis så att det passar dig själv :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Joooo, komigen nu :krama Fungerar dina fingrar som de ska nu? Kan du inte spela din favorit på säckpipan? Jag får väl komma ner till dig och låta dig slåss lite :) Det laddar ur en på ett bra sätt och man kan ladda om precis så att det passar dig själv :)

Tja, jag försöker... Fingrarna är bra, vore det inte för att hela huset sover så skulle jag väl kunna riva av en bit... Men vill inte väcka hela sydsverige:D Jag slår inte på damer, men komma hit och hålla mig sällskap får du gärna:)

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO