Tråden för de nattaktiva!

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Ort
Kristianstad
Hoj
En sån grön.
Kan nån komma med tips om hur fan jag ska få mer energi om dagarna. Idag vaknade jag vid 14 tiden låg o kollade på tv en stund, käkade och somnade om lagom så jag missade träningen. Har gått runt i morgonrocken hela dagen fram tills jag skulle till jobbet nu, och inget fick man gjort heller.
 

OliverKmark

Rostfri
Gick med
22 Nov 2010
Ort
Växjö
Hoj
Kawasaki Z1000 -14
Kan nån komma med tips om hur fan jag ska få mer energi om dagarna. Idag vaknade jag vid 14 tiden låg o kollade på tv en stund, käkade och somnade om lagom så jag missade träningen. Har gått runt i morgonrocken hela dagen fram tills jag skulle till jobbet nu, och inget fick man gjort heller.

Kanske gå och lägga dig tidigare. Och istället för att slappa framför teven, rör på dig. Gå en lång jefla runda så du vaknar till. Sen en iskall dusch. :tummenupp
 

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Ort
Kristianstad
Hoj
En sån grön.
Kanske gå och lägga dig tidigare. Och istället för att slappa framför teven, rör på dig. Gå en lång jefla runda så du vaknar till. Sen en iskall dusch. :tummenupp

Det är ju så att jag jobbar natt mellan 23:30 till 06:30 5 nätter i veckan. När jag kommer hem från jobbet på morgonen så blir det inte mycket annat gjort än att jag brukar ringa Lin tjej lite snabbt, snacka i ca 15 min sen däckar jag oftast direkt och sover oftast till runt 14 tiden. Jag brukar träna regelbundet så att hålla igång annars är inga problem.
 

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Ort
Kristianstad
Hoj
En sån grön.
Vaselek sluta träna ett tag.

Dom senaste 3-4 veckorna har jag tagit det väldigt lungt med träningen så jag tror inte det är det som är grejjen. Sitter och funderar på om det är så att man ska lägga om sin kost och sånt till lite mer nyttiga saker då som linser och annat trendigt skit.

Har dom snott ditt kort? Ja det suger ju, hur fort gick det?

Inte så fort tyckte jag. En civilpolis på hoj stoppade mig med när jag körde bil, på motorvägen. Han hade mätt upp mig på 142 km/h, två jävla km/h över 30 gränsen. En nitisk jävel var det.
 
Last edited:

Tobberäzer

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2011
Ort
linköping
Hoj
Gsxr 1000-03 Kx 250-03 kxf 450-10
Dom senaste 3-4 veckorna har jag tagit det väldigt lungt med träningen så jag tror inte det är det som är grejjen. Sitter och funderar på om det är så att man ska lägga om sin kost och sånt till lite mer nyttiga saker då som linser och annat trendigt skit.



Inte så fort tyckte jag. En civilpolis på hoj stoppade mig med när jag körde bil, på motorvägen. Han hade mätt upp mig på 142 km/h, två jävla km/h över 30 gränsen. En nitisk jävel var det.

Suck! Ja sånt suger ju kan man säga..
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Nej detta hände strax inna Jönköping, jag antar att det var Kjellanders småländska kusin eller nått.

Tokiga syrianen?

Bästa sättet jag vet att komma igång på morgonen är att ställa klockan (jag blir bara lat av att sova "klart"), stiga upp direkt, sätta på kaffe, duscha, klä på mig, dricka kaffet utomhus (oavsett väder - viktigt).
Då brukar motivationen komma.
Tränings- och kostintentioner gör mig bara deprimerad.

Är du frukostätare, så funkar det bra att gå eller cykla iväg och handla frulle.

Jag funderar på att sluta vara blond. Borde jag? Föreställ er mig som brunett, ja/nej?

Eller rött?! :O

Gybbar blir gråa i håret och röda i synen när de blir gamla.
Tjerringar blir gråa i synen och röda i håret.
 
Last edited:
Nyheter
Vätgasdriven Kawasaki

Kawasaki har presenterat vä...

20 000 körkort återkallade under första halvåret

Foto: Liza Simonsson Tr...

Hydet Dirt Drags på lördag

I skrivande stund är det ba...

2025 Ducati Panigale V4 lanserades på Misano

Helt nya 2025 års Ducati Pa...

Klart med H-D Euro Festival 2025

Vill uppleva nästa vår i Fr...

Ducati DesertX Discovery

Ducati har presenterat Dese...

Ducati Panigale V2 Superquadro Final Edition

Ducati har presenterat Pani...

CFMoto har presenterat 657 SR-R

Kinesiska tillverkaren CFMo...

2025 års MX-modeller från Yamaha

För säsongen 2025 har Yamah...

Bike söker en motorjournalist

Vi söker dig som är genuint...

Top