Tråden för garage sökes / uthyres (ej företag)

Har ett garage på gång i Älvsjö , kommer finnas plats för ca 8 hojar , plats för däck , fikarum osv .
Kommer mer info så snart allt är färdigt !

Hej, söker nu garage för rejs hoj mekvänligt och plats för extra delar. Gärna söder om stan!

- - - Updated - - -

hittar du med plats för fler så säg gärna till :)

Garageplats för MC uthyres i låst flerbilsgarage med fjärr till porten. Tvättmöjlighet finns, ej mek. Mariatorget på Södermalm. Kostnad 600kr/mån. Tillträde omgående. Skicka PM vid intresse. Allt gott!

Hej

Jag söker ett garage i Nacka för två hojar. Det kan antingen vara delat eller om jag hyr ett helt garage själv.

Jag har en plats i ett finfint mek-garage i Sundbyberg, men skulle gärna byta mot ett en bit norr om stan.
Bor i Rosersberg (mellan Märsta och Upplands Väsby) och skulle gärna ha en plats där i krokarna.

Står man riktigt tajt så får det plats två stora hojjar på den platsen jag har.

Söker mekgarage söder om Sthlm med omnejd, har fler än en hoj men avvecklar några nu så behöver en liten egen hörna att vara på (typ 3-4 hoj). Kan ta med mig mindre svarv, tigsvets, lyft etc och hög kompetens på att bygga saker om det kan vara intressant. Pm:a eller skriv här! :tummenupp

Söker nu plats för min KTM.

Stad: Stockholm
Adress: Högdalen/Bandhagen så nära Stålbogavägen som möjligt.
Krav: inomhus med låsta dörrar. Delat el. enskilt spelar ingen roll så länge kontroll på vilka som har tillgång finns.

Hej!

Två gubbar söker garage/mekplats för 2-4 hojar någonstans i södra stockholm. 2 hojar just nu, men med lite projektplaner framåt. Vi vill kunna skruva, tvätta, fixa och dona samt gärna sitta ner emellan varven :-)

Gör inget om det går att parkera bilen i nära anslutning.

Hälsningar
/Danne

Jag funderar på att byta garage så jag undrar om det finns något ledigt någonstans?

Jag har tre hojar,en för vardera gata, skog och bana samt lyft så jag behöver en del plats.

Jag bor på Kungsholmen och närhet är viktigt men långt i från allt så alla svar beaktas!

Mvh,
Ingvar

Nyheter
BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick

Foto: Liza Simonsson Utv...

H-D Euro Festival i Port Grimaud 8-11 maj