Om bes. bryr sig får du byta tillbaka. Troligen inte.
( 8500:- i Sverige, 6000:- från England med fri frakt. )
De här kanske vore en hoj för min brud. hon vill ha glidare, den ser inte alls dum ut
Hur kan en sådan vara o övningsköra med samt ev köra upp på? blir 1 säsongs övningskörande minst så vi har ingen stress
Lågfartsbanan blir nog klurigare med en glidare.
Tyvärr inte den mest aktiva tråden, men vad tycker ni ägare om era hojar såhär några år efter lanseringen?
Någon som kört ett flertal säsonger med en, eller känns den helt enkelt för klen (i allt från byggkvalitet till motor) för andra användningsområden än som ren nybörjarhoj?
+Den har iaf en ok motor.
-Resten. Det är en stylad gunghäst men värdelösa bromsar. Tyvärr.
Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk
Efter tolv år utan hoj och nästan lika lång tid utan att ha postat på sporthoj.com (faschinerande att läsa gamla inlägg man gjort och trådar man skapat) så är man nu tillbaks. Kontot fanns kvar i alla fall!
Har varit sugen ett par år på att återvända med något betydligt bekvämare (och billigare!) än min gamla GSXR-750. Därför blev det en Vulcan S. Lite humor är det att ett sök på "Vulcan S" ger två träffar på sporthoj.com trots att det verkar finnas flera medlemmar som har en
Jag har hittat en 2016 ABS i nyskick som hämtas innan veckan är slut. Jag har två frågor till er som redan har en. Märkligt nog har jag haft svårt att hitta något vettigt när jag googlar...
1. Visst är det två års fabriksgaranti? Betyder det att man eventuellt kan få billigare försäkring om den fortfarande gäller? Den är ju billig att försäkra i vilket fall som helst men det kan vara bra att veta så att man inte betalar i nödan. Länge sedan man harvade i MC-Förskringsträsket senast...
2. Den har gått endast 130 mil och jag tänkte att det kanske är så lite att den inte ens är helt inkörd än? Har kollat på många timmar "Vulcan S Reviews" på Youtube och det verkar som att inkörningen är max 4K varv i 80 mil och sedan max 6K varv till 160. Stämmer det?
Skulle ju i såna fall betyda att jag har 30 mil inkörning kvar! Vilket jag ju såklart inte tänkte på när jag provkörde den
Efter tolv år utan hoj och nästan lika lång tid utan att ha postat på sporthoj.com (faschinerande att läsa gamla inlägg man gjort och trådar man skapat) så är man nu tillbaks. Kontot fanns kvar i alla fall!
Har varit sugen ett par år på att återvända med något betydligt bekvämare (och billigare!) än min gamla GSXR-750. Därför blev det en Vulcan S. Lite humor är det att ett sök på "Vulcan S" ger två träffar på sporthoj.com trots att det verkar finnas flera medlemmar som har en
Jag har hittat en 2016 ABS i nyskick som hämtas innan veckan är slut. Jag har två frågor till er som redan har en. Märkligt nog har jag haft svårt att hitta något vettigt när jag googlar...
1. Visst är det två års fabriksgaranti? Betyder det att man eventuellt kan få billigare försäkring om den fortfarande gäller? Den är ju billig att försäkra i vilket fall som helst men det kan vara bra att veta så att man inte betalar i nödan. Länge sedan man harvade i MC-Förskringsträsket senast...
2. Den har gått endast 130 mil och jag tänkte att det kanske är så lite att den inte ens är helt inkörd än? Har kollat på många timmar "Vulcan S Reviews" på Youtube och det verkar som att inkörningen är max 4K varv i 80 mil och sedan max 6K varv till 160. Stämmer det?
Skulle ju i såna fall betyda att jag har 30 mil inkörning kvar! Vilket jag ju såklart inte tänkte på när jag provkörde den
???? Är alla ute och kör?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |