Tråden för moraliskt stöd.

Pertan

ESTJ
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Vänge
Hoj
Aprilia Mille 2K
Kamikaze kid skrev:
Man får ALDRIG tveka att slå till!
Ring mig nästa gång du tvekar så ska jag forma orden åt dig så du gör affär... :D
Jag tvekade inte heller den var såld innan jag såg annonsen. sömnlös blev jag för att jag missat en kanon hoj.
 

Dr.Bike

Guest
Kamikaze kid skrev:
Nej det behöver du nog inte egentligen men....

... vad du ska ångra dig när du inser hur trist bultförbandet mellan ditt snikna originalsystem och den lätt skrapade dämparen ser ut. :tummenner

... hur mycket bättre effektregistret skulle se ut med ett helsystem. :tummenupp

... Så mycket högre värdet blir på hojen när den ska säljas med helsystemet monterat. Minst 10% av kostnaden för inköpet av systemet. :tummenupp

... Så mycket bättre det låter vid grillen. -Jodå såtatteee, sen e re helsystem påren.. :tummenupp
Jämför det med -jag har monterat ett slipån. :tummenner
Ligger liksom inte alls bra i munnen va! :brynad


Du har övertygat mig o store talare! ;) Jag MÅSTE springa till bling-blingaffären och köpa hinkvis med "vessta gjejjena" direkt!
Tydligen har jag levt i ett prestandaorienterat vakuum... tack för att du öppnade mina ögon! :brynad

Kamikaze kid skrev:
Stackars dig....

Jag har sniff på ett par fotpinnar som jag tänkte slå till på innan Dr Bike vaknar upp ... :D


DEM låter du bli!! :gnissla Jag vet att du vet vilka pinnar jag menade!! (Grrr borde aldrig sagt nåt!)
Pruta ner dem till 1000 spänn så blir jag impad! :tummenupp
 

Dr.Bike

Guest
Kamikaze kid skrev:
Alla kan vi lära oss att det inte finns någon övre gräns för tillbehör på en hoj. :D


Dom är snart mina... miiiiina! :blah


Hehe... vi får väl SE! *ringer säljaren NU* KOsta vad det kosta vill... jag ska HA dem! jag bjuder 10.000!!! :lol

Nä nu ska jag ut i garaget och porta klart ett gäng toppar som ska på glasbläster denna helg! Lycka till med köpet.

Mors!
 
Last edited:

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Ort
Vid en bromsbänk i Uppsala
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
Dr.Bike skrev:
Hehe... vi får väl SE! *ringer säljaren NU* KOsta vad det kosta vill... jag ska HA dem! jag bjuder 10.000!!! :lol

Nä nu ska jag ut i garaget och porta klart ett gäng toppar som ska på glasbläster denna helg! Lycka till med köpet.

Mors!

Jag tänkte ge ett skambud om jag får min pickis såld i morgon...
Så vi får se.
 

nidan

Intentionally left blank
Gick med
22 Aug 2005
Ort
Uppsala
Hoj
Buell XB9S
Pertan skrev:
Detta är ett stort ilands problem, om man ändå kunde fundera på om någon muslim ritat en ful teckning på Rossi så man kunde hoppa på deras ambassad och bränna flaggor hela dagarna.

Hahaha, shit, det där var det roligaste jag läst på ett bra tag! :D
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top