sandstream
Guest
Du tror inte att det är en depåtavla som stället hänger på?Axxexx bild frå försäsongsträningarna avslöjade den här fina skinnställshållarvagnen! Förutätter att den är i titan!
Du tror inte att det är en depåtavla som stället hänger på?Axxexx bild frå försäsongsträningarna avslöjade den här fina skinnställshållarvagnen! Förutätter att den är i titan!
Du tror inte att det är en depåtavla som stället hänger på?
Nu tänkte jag skriva något elakt men vi sparar det till ett bättre tillfälle, det lär ju komma.VA?!!? Det har du ju rätt i. Jag var, precis som Mozz, fullt övertygad om att det var en skinnställshållarvagn.
för att slippa spännnyckel och kunna köra en vanlig mejsel i ringen för att dra åt tror jagVad är det? Ser ju ut två hylsor med en ring mellan. Om det är det vad skulle det vara bra för?
Fick helt plötsligt ett sug på en sån här kylväska för att ha i depån i sommar!
Gruppköp? www.cruzincooler.com
Biltemas balanserare och biltemas vikter
Fast vikter i zink kan man inte ha de har ju låg densitet. Tantal eller utarmat uran is the shit...
Så mina utbrända uranstavar är ute nu?
Detta vinternöje måste vi fortsätta med.....
Snabbkopplingar till bromshydrualiken. Såå MotoGP att man bara måste ha ett helt gäng utifall att man står i depån och kommer på att man nog borde testa de där Monobloc-oken ändå. Finns i flera färger från ca1500kr/st. Tjöööp.....
Vem säljer dessa?
Förmodar att man behöver special bromsslangar med...eller ingår dom?
så läckert, och billigt faktiskt
Med en dollarkurs på 6.5 SEK är skönheten din för endast 4.051.937:-
Mer info: http://www.rv.com/featuredrvs/selectlimited/index.htm
Nej, den har ingen bubbelkåpa, jag väntar med det till 2009
Detta vinternöje måste vi fortsätta med.....
Snabbkopplingar till bromshydrualiken. Såå MotoGP att man bara måste ha ett helt gäng utifall att man står i depån och kommer på att man nog borde testa de där Monobloc-oken ändå. Finns i flera färger från ca1500kr/st. Tjöööp.....
Har du handlat?På www.mrgecko.se säljer de kläder med tryck. Lite på gränsen mellan töntigt och coolt för oss som inte får betalt för att göra reklam för andra, men den där HRC-jackan borde ge en skön låtsas-GP-känsla i depån för alla oss RR-romatiker.
Lömskt.På www.mrgecko.se säljer de kläder med tryck. Lite på gränsen mellan töntigt och coolt för oss som inte får betalt för att göra reklam för andra, men den där HRC-jackan borde ge en skön låtsas-GP-känsla i depån för alla oss RR-romatiker.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|