Tråden för stötande skämt

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja

Med tanke på utsikten från den lägenheten så var den knappast billig i sig.

Men till en viss del stämmer det ju, jag behöver inte en golvvas med torkade blommor, en massa broderade soffkuddar och prydnadshanddukar i köket.
Däremot har jag fyllt huset med en massa skit genom åren, men skulle huset brinna upp och jag måste börja om i en väldigt liten lägenhet så skulle jag klara mig med väldigt lite...

Jag skulle till och med kunna leva "van-life" på heltid (dock i bättre klimat än här), dock finns det ju dom i USA som bor heltid i en Prius och det känns väl lite trångt.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja

"Min syrra har en sån mikrofon, hon tar med sig den i duschen, men hon sjunger fruktansvärt dåligt..."

(jag har ingen syrra)
 

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Roligt tycker jag ! Ge en pokal till felparkerare.
 

Bifogat

  • 202204243-ParkeradeSomEnKuk.png
    202204243-ParkeradeSomEnKuk.png
    630.9 KB · Visningar: 50

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Roligt tycker jag ! Ge en pokal till felparkerare.

Jag tror inte den där får någon att bättra sig dom tar det nog bara som en komplimang.
Jag tror att dom känner sig manliga just genom att vara respektlösa mot andra.

Snarare tror jag det krävs nåt mer kränkande, tex ett råd om att de ska be sin man parkera bilen nästa gång. Eftersom det vanligtvis är män som medvetet parkerar just sådär idiotiskt så kommer dom snabbt ner på jorden igen.

Fanns en kines som kissade överallt utom i toalettstolen i samma korridor som jag hade mitt kontor en gång i tiden. Jag skrev en lapp på engelska med nåt om att du som inte klarar att pricka toalettstolen likt andra män ombes att sitta ner och göra dina behov.
Därefter var det slutkissat på det golvet.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Roligt tycker jag ! Ge en pokal till felparkerare.
Jag gillade den där ryska aktionsgruppen som klistrade dekaler med extra stakt klister på framrutan på bilarna som idiotparkerade eller trängde sig fram genom att köra på cykelbanor.

Men det gick visst över styr med folk som istället spraymålade rutorna och högg hål på däckssidorna

Det finns inget så jävla självupptaget som en ryss som har lyckats skaffa sig lite materiell välfärd, dom är alla kungar i sitt lilla universum, och tycker att dom får göra som dom vill.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag blev inparkerad på ICA för ett tag sedan, det är såna där parkeringar där man parkerar mitt emot varandra.

Jag parkerade i min ruta, med en ledig ruta framför mig, en bil ställde sig tätt bakom mig (trodde att jag hade en ledig ruta bakom) medans jag var inne på affären , sedan kom en bil och parkerade i rutan framför mig :huvet

Lyckligtvis hade jag inte bråttom, så jag tog ut hunden ur bilen och gick en promenad, när jag kom tillbaka var rutan framför mig lyckligtvis tom så jag kunde köra igenom den och ut.
 
Nyheter
Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

Top