Tråden för stötande skämt

Steffo_b

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2007
Ort
Järfälla
Hoj
2006, Honda VFR 800FA
Men den är fortfarande varm i alla fall....

Sist jag beställde hemkörning för 10-12 år sedan var jag och dottern så bakis att vi knappt tog oss ur soffan där vi låg och såg MotoGP, så vi beställde naturligtvis kebabpizza och coca cola.

Om pizzorna ens hade varit lika varma som Colan så hade det varit bra, men dom gjorde det dom skulle, och vi började kunna säga hela meningar och röra oss så smått senare på dagen.
Så kan det ju absolut bli om man bor en bit från pizzerian och det är ju aldrig riktigt kul.
Det går ju förvisso att lösa genom att slänga in pizzan en liten stund i ugnen på max temp men det är inte alltid man känner att man orkar det om man är lite "dagen efter".
 

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Ort
Svealand
Hoj
-
Dagens tips.
Köp ett sånt däringa folieskydd som man har på framrutan på bilen när solen gassar på. Det är utmärkt att lägga förpackningar med hämtmat i. Foliesidan innåt.
Återgå.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Så kan det ju absolut bli om man bor en bit från pizzerian och det är ju aldrig riktigt kul.
Det går ju förvisso att lösa genom att slänga in pizzan en liten stund i ugnen på max temp men det är inte alltid man känner att man orkar det om man är lite "dagen efter".

Absolut, men det vore mycket fränare om Pizzabuden körde åtminstonde 250cc tvåtaktare och kom genom skogen....

Speciellt nu när jag bor ännu längre från Pizzerian
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja

Nej nej nej, nu har du missuppfattat, miljörörelsen tycker bra om NATUR gas, för den kommer ju från NATUR.

tyskland hade ju jättebra fungerande kärnkraft, men den la man ner när man kunde köpa billig NATUR gas från putler.
Man lägger fortfarande ner den sista kärnkraft man har kvar i tysklan, en reaktor i vinter, två till efter den krisen är över.

Greeenpeace sålde ju själva NATUR gas, fast dom kallade den ju "”proWindgas vegan plus” vilket gör den sååå mycket bäättre för miljön.
vegangas.jpg

Dom kallade det gasmix, med inblandning av Biogas, men vid en kontroll visade det sig vara ~1% inblandad biogas.
Veganen jag jobbade med producerade mer än så efter en rejäl rotfruktslåda till lunch.
 

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Ett litet krux med Naturgas är växthuseffekten i området cirka 80 till 25 kg CO2/kg Naturgas.
Där ca 80 gäller på kort sikt 20 år och ca 25 sett över 100 år.

Det betyder att redan med måttliga läckage under produktion, distribution och användning så är naturgas ett sämre alternativ än dieselolja eller kol.
När Göteborg fick sina 1:a Naturgasbussar erkände tillverkaren att pga gasläckage var växthuseffekten större än för dieselbussar.......
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Nja, det är projicering, man vill hitta en inhemsk brottsling.
Jag litar mera på bilderna från sateliterna, som har förbättrats hundra gånger i laboratorium av en snubbe som säger "enhance"
Någon som har sett den här gubben?
saboteur.jpg
 
Nyheter
Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

Top