Som godishandlare får jag numera regelbundet frågan om det är gris. Underförstått alltså gelatin.
Roligt när dom pekar på polkagrisar som alltid är gelatinfria och frågar vad är det?
När man svarar polkagrisar så kommer svaret: Jag äter inte gris.
Därefter stänger dom av hörseln och promenerar iväg...
- That is funny because it´s trueDu får bygga en "Halal-hörna" dit du ställer allt osäljbart (som givetevis måste vara halal, man ska inte luras).
Då har du en hel kundgrupp som känner sig sedda, och så handlar dom mest i den hörnan.
Win-win
Jag har inte själv satt mig in om det är gris i speciellt mycket godis, eftersom det inte spelar någon roll för mig, men en vegan jag känner hävdar att det är det i ganska mycket av det mjuka godiset.
Han bjöd på typ gott och blandat som var veganskt och det var väl inte något fel på smaken men konsistensen var skum
- Det här måste vara det mest stötande inlägget i tråden hittills, båda bilderna.
Jag vill inte kalla det stötande utan snarare nedvärderande och kränkande!! Har anmält inlägget men moderator tycker det ska vara kvar!- Det här måste vara det mest stötande inlägget i tråden hittills, båda bilderna.
I all välmening ska du nog inte läsa den här tråden mer.Jag vill inte kalla det stötande utan snarare nedvärderande och kränkande!! Har anmält inlägget men moderator tycker det ska vara kvar!
Av alla inlägg i tråden så anmäler du det där? Det var ju oerhört roligt och inte bara gubbsjukt.Jag vill inte kalla det stötande utan snarare nedvärderande och kränkande!! Har anmält inlägget men moderator tycker det ska vara kvar!
Långt ifrån. Backa nåt år så finns det fina grejer- Det här måste vara det mest stötande inlägget i tråden hittills, båda bilderna.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|