morlock skrev:Det är det som är halva poängen...
men de som är påängen är....??
markera: en ko
Haha, ja det finns säker flera versioner. Jag hörde en halvtimmes liknande historia om gröna pingisbollar på födelsedagen.Esquire skrev:Jag har sett en betydligt kortare variant där det inte bara handlar om scouter hela tiden.
heimdal skrev:men de som är påängen är....??
markera: en ko
Haha, tog några sekunder innan det klickadeJonathan skrev:- Hur tar man lättast livet av en norrlänning?
- Man håller ett torrt kex framför munnen på honom och frågar om han har en skoter
- Nej, det har jag inte.Jonathan skrev:- Hur tar man lättast livet av en norrlänning?
- Man håller ett torrt kex framför munnen på honom och frågar om han har en skoter
Kollat på "Boondock Saints" lite för mycket... Missat lite i utrycken dock men bra för övrigt.IronMike skrev:Varför har judar så stora näsborrar?
- jo för att luften är gratis.
---
Nu tar jag denna på engelska, för den låter bättre så..
One american, a mexican and a nigger found a bottle at the local beach. They scratched it, a genie flew out. Hi guys, genie said. I'll give each one of you a wish..it could be anything. The speck mexican guy told the genie that he would bring all his mexican people back to mexico, to live in peace. And *poff*, all mexicans returned to mexico. Now the genie asked the nigger about his wish. Well, I would like to live back in affrica with all my people in peace and harmony, the nigger answered. And *poff*, all niggers lived now in harmony back in affrica..
..now He asked the amercian about his wish. Well,.. the amercian guy humned, you say, all mexicans, and all f*ucking niggers live back in their own country? Yes, the genie answered. Well..
I'll have a coke then, the american wished.
MattE. skrev:Haha, tog några sekunder innan det klickade
TinaTjejen skrev:En man bokade motellrum med kvart i 2 ragget.
Väl på rummet var de igång med att slita kläderna av varandra.
Men när själva akten skulle igång kom mannen inte in i henne hur han än försökte.
Till slut gick hon in på toaletten och när hon kom tillbaka därifrån DÅ gick allt som smort!
Efteråt undrade mannen:
-"Vad gjorde du egentligen där inne, eftersom allt funkade så bra sen?"
Hon:
-"Jag drog bort syfilisskorpan, så du gled in på varet"
morlock skrev:En arbetslös kille, kallar honom kurt
När norrmän ska säga Ja så säger dom aldrig "Ja"mjukis skrev:Här har det inte klickat ännu....
MattE. skrev:När norrmän ska säga Ja så säger dom aldrig "Ja"
dom säger Jo, eller Suuup (suger in luft alltså)
så han suger in luften fort som fan och sätter kexet i halsen.
Haha, ja den är ny, den har man aldrig hört förutFakkverk skrev:Mmm, eller norrlännigar!
honkiie skrev:Haha, ja den är ny, den har man aldrig hört förut
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |