SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Med en sån schlong lär hon ju tackat ja åtminstone.
Med en sån schlong lär hon ju tackat ja åtminstone.
Iom att snubben är vänsterhänt så borde han ju ha friat till en kille...Med en sån schlong lär hon ju tackat ja åtminstone.
Jag tänkte visa den för frugan, men eftersom hon har pppms (pre, pågående och postmenstruella symtom, alla med samma beteende) så avstod jag. Nog för att ett gott skratt förlänger livet, men det här hade varit undantaget som bekräftade den regeln.Vet inte om igenkänningsfaktorn är störst i att tuttarna hänger till knäna eller att gubben fortfarande vill se dom men det var iaf orimligt roligt…
Min fru har sagt att äldre kvinnor får "långa, slanka tuttar". Det skulle kunna tolkas som något positivt. Eller?Jag tänkte visa den för frugan, men eftersom hon har pppms (pre, pågående och postmenstruella symtom, alla med samma beteende) så avstod jag. Nog för att ett gott skratt förlänger livet, men det här hade varit undantaget som bekräftade den regeln.
Det lär inte förlänga ditt liv men om du filmar reaktionen och postar den här så förlänger du vårt.Jag tänkte visa den för frugan, men eftersom hon har pppms (pre, pågående och postmenstruella symtom, alla med samma beteende) så avstod jag. Nog för att ett gott skratt förlänger livet, men det här hade varit undantaget som bekräftade den regeln.
Frestande, för er skull, men det faller på att jag nog inte skulle kunna lägga upp filmen efteråtDet lär inte förlänga ditt liv men om du filmar reaktionen och postar den här så förlänger du vårt.
Ett nytt woke-pronomen?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |