- Ouch!! gränsfall
Absolut INTE!- Ouch!! gränsfall
MickeZXR7 tycte inte att det var tillräckligt stötande för att platsa i tråden!Absolut INTE!
Tråden heter stötande skämt - like it or be gone!
Keep it comin'...
Lite så är det ju.MickeZXR7 tycte inte att det var tillräckligt stötande för att platsa i tråden!
- Mer stötande åt folket!MickeZXR7 tycte inte att det var tillräckligt stötande för att platsa i tråden!
Lite som att slå upp ordet knulla i Svensk ordlista hos SAOL.- Mer stötande åt folket!
Och vad står det om "snippa" som verkar vara ett nytt modeord?Lite som att slå upp ordet knulla i Svensk ordlista hos SAOL.
I förklaringen där står det.
"Knulla"
Kan uppfattas som stötande.
För mig är det självklart. Knulla utan stötande funkar ju inte.
Det står "det yttre kvinnliga könsorganet".Och vad står det om "snippa" som verkar vara ett nytt modeord?
Fel av advokaten att inte förtydliga att tjejen menade vagina.Det står "det yttre kvinnliga könsorganet".
Precis det som hovrätten häromdagen hängde upp sig på för att en våldtagen 10 åring använde fel substantiv i sitt vittnesmål. Att fingret var långt in enligt hennes utsago hade tydligen ingen som helst betydelse eftersom hon hade använt just ordet snippa.
Snippa betyder ytligt och då är det inte djupt alltså friar vi från våldtäkt på minderårig.
Det rättssystemet är ett krånkande skämt över allt annat i tråden.Det står "det yttre kvinnliga könsorganet".
Precis det som hovrätten häromdagen hängde upp sig på för att en våldtagen 10 åring använde fel substantiv i sitt vittnesmål. Att fingret var långt in enligt hennes utsago hade tydligen ingen som helst betydelse eftersom hon hade använt just ordet snippa.
Snippa betyder ytligt och då är det inte djupt alltså friar vi från våldtäkt på minderårig.
Knulla på gammal svenska betyder tur o retur, ex till o från jobbet, det kan ju vara kränkande ioförsig?Lite som att slå upp ordet knulla i Svensk ordlista hos SAOL.
I förklaringen där står det.
"Knulla"
Kan uppfattas som stötande.
För mig är det självklart. Knulla utan stötande funkar ju inte.
Gjorde det? Jag hade för mig att det betyder att man knådar/pressar ihop något. Min kemilärare på gymnasiet använde ofta den termen för det, till allas glädje.Knulla på gammal svenska betyder tur o retur, ex till o från jobbet, det kan ju vara kränkande ioförsig?
Finns säkerligen flera olika tolkningar beroende på var o vilken socken som använde ordet.Gjorde det? Jag hade för mig att det betyder att man knådar/pressar ihop något. Min kemilärare på gymnasiet använde ofta den termen för det, till allas glädje.
Runka betyder ju fram och tillbaka, t.ex sumprunkare var ju kvinnor som syresatte vattnet i flatbottnade båtar där fisken förvarades så att den höll sig levande (färsk).Finns säkerligen flera olika tolkningar beroende på var o vilken socken som använde ordet.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|