Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
Det kan ha varit Carola jag höll på att klippa i centrala Stockholm häromveckan när hon plötsligt slängde sig ut mellan på bilar.
Och du missade.....Det kan ha varit Carola jag höll på att klippa i centrala Stockholm häromveckan när hon plötsligt slängde sig ut mellan på bilar.
Jag cyklade Å andra sidan kan jag vråla rätt så braOch du missade.....
Näää?Är väll ozzy
Ser man så jäkla dåligt efter 3 rom o kola?
E hon från Blekinge?
Den nya stålmannen filmen som kommer har en svart stålman?.
Men det gör ju saken mer förklarliga att han adopterades bort som liten?
Vitaby.E hon från Blekinge?
Det gäller att skynda sig att ta det kortet på Irländskan, 5 minuter senare lyser hon som en nykokt kräfta.
- Märkligt är dock, att australienarna väl är det folkslag som drabbas mest av malignt melanom trots att de är både födda och uppvuxna i landet under generationer. Och många är vita i skinnet dessutom.Det gäller att skynda sig att ta det kortet på Irländskan, 5 minuter senare lyser hon som en nykokt kräfta.
Dom mäter solskyddfaktor lite annorlunda där, när en Irländare säger SPF 40 motsvarar det en 40cm tjock betongvägg, och ändå bränner dom sig.
Ett människosläkte som har avlats fram där solen aldrig lyser, utan skillnaden på sommar och vinter mest består i temperaturen på regnet förlorar nog Melaninet.
Evolutionen går inte så snabbt. Några hundra år är inte många generationer.- Märkligt är dock, att australienarna väl är det folkslag som drabbas mest av malignt melanom trots att de är både födda och uppvuxna i landet under generationer. Och många är vita i skinnet dessutom.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|