Samma sak gäller för gäss, om dom är vana att bli matade och så kommer en människ förbi och inte ger dom mat så då anfaller dom.
Han fixa drivknuten.
För oss som inte använder W (för egen del windows UT 1998) . Förklara ovanstående ?
Extract here winrar packar upp alla filerna i rar-arkivet i aktiv folder.För oss som inte använder W (för egen del windows UT 1998) . Förklara ovanstående ?
Eller är det bara ett exempel på hur W funkar idag ?
Glad jag slipper W !
Det är inte beteende specifikt för operativsystemet utan ett litet märkligt alternativ i arkivprogrammet (winrar?). Man vill väl väldigt sällan packa upp alla filer i ett arkiv i samma katalog som arkivfilen lixom.För oss som inte använder W (för egen del windows UT 1998) . Förklara ovanstående ?
Eller är det bara ett exempel på hur W funkar idag ?
Glad jag slipper W !
Hade förövrigt minst lika väl kunnat vara linux.Extract here winrar packar upp alla filerna i rar-arkivet i aktiv folder.
I det här fallet packar man upp alla indier i bussen på torget.
Tack för det. Eftersom jag aldrig lägger filer på skrivbordet. Vill ha skrivbordet städat !Det är inte beteende specifikt för operativsystemet utan ett litet märkligt alternativ i arkivprogrammet (winrar?). Man vill väl väldigt sällan packa upp alla filer i ett arkiv i samma katalog som arkivfilen lixom.
Har man använt programmet bara en endaste gång (som hade det här beteendet långt före 1998 om jag inte minns helt fel) förstår man nog bilden.
(Tillägger att roligast och mest on point blir det ju om man, som många vardagsanvändare tenderar att göra, har lagt den nedladdade arkivfilen på skrivbordet.)
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|