Tråden för stötande skämt

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Jag har bestämt mig för en grej. Jag ska ha en Diablo, en bil, Diablo. Det är en Lamborghini. Så ska det stå på registreringsskylten: Toys. Leksaker. På engelska.”
Om vad han ska köpa när han blir utlandsproffs, i MFF-dokumentären ”Blådårar 2" från 2001.

Man kan ta en kille från Rosengård, men man kan inte ta Rosengård från en kille.”
Om uppväxten i stadsdelen Rosengård i Malmö.

Arsène Wenger frågade om jag ville komma på tryout i Arsenal när jag var 17, men jag tackade nej. Zlatan gör inga auditions.”
Nej, det här erbjudandet föll inte Ibrahimovic i smaken.

Vad hon fick? Hon fick Zlatan.”
På frågan vad han gett i present till en före detta flickvän.

Det Carew gör med en fotboll gör jag med en apelsin”.
Zlatan efter att ha fått kritik av norske anfallaren John Carew för sina finter.

De kan få en cykel med min autograf så blir det bra”.
I intervju med Expressen efter rabaldret där Anders Svensson, efter att ha satt landslagsrekord på herrsidan prisades på Fotbollsgalan med en bil, medan Therese Sjögran, som gjort ännu fler landskamper på damsidan, inte fått någonting.

Du köper en Ferrari, men kör den som en Fiat”.
Om att han av tränaren Pep Guardiola tvingades byta position i Barcelona där han hamnade i skuggan av Leo Messi.

Jag kom som en kung och lämnade som en legendar”.
Zlatan sammanfattar sin tid i Paris Saint-Germain.

Han kan jobba i min trädgård. Det är hans nivå.”
Om förre anfallsstjärnan Ralf Edström, då Radiosportens expertkommentator, som kritiserat ”Ibra”.

En sak är säker – ett VM utan mig är ingenting att titta på”.
På frågan om han ska se VM i Brasilien, efter att landslaget missat, på plats.

Du pratar med honom”.
Zlatans replik efter att ha svarat ”bara gud vet” på en fråga från en reporter som då menar ”att det är svårt” att få svar från gud.

Hela dagen, sedan jag vaknade, regnade det. Till och med gud är ledsen”.
Zlatan Ibrahimovic på presskonferensen sent i natt efter hyllningarna på San Siro och beskedet att fotbollskarriären är över.
från

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen

Jag ogillar när staten och kommunerna leker företag med skattebetalarnas pengar och ännu mindre gillar jag ideer om att använda skattemedel för att rädda finansmän som tagit för stora risker.
Men väntar dom lite så kanske dom får chansen att köpa tillbaka billigare än dom sålde.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
För oss som inte använder W (för egen del windows UT 1998) . Förklara ovanstående ?
Eller är det bara ett exempel på hur W funkar idag ? :hihi
Glad jag slipper W ! :)
Extract here winrar packar upp alla filerna i rar-arkivet i aktiv folder.
I det här fallet packar man upp alla indier i bussen på torget.

smilfinken

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Nov 2020
Hoj
Bonneville
För oss som inte använder W (för egen del windows UT 1998) . Förklara ovanstående ?
Eller är det bara ett exempel på hur W funkar idag ? :hihi
Glad jag slipper W ! :)
Det är inte beteende specifikt för operativsystemet utan ett litet märkligt alternativ i arkivprogrammet (winrar?). Man vill väl väldigt sällan packa upp alla filer i ett arkiv i samma katalog som arkivfilen lixom.

Har man använt programmet bara en endaste gång (som hade det här beteendet långt före 1998 om jag inte minns helt fel) förstår man nog bilden.

(Tillägger att roligast och mest on point blir det ju om man, som många vardagsanvändare tenderar att göra, har lagt den nedladdade arkivfilen på skrivbordet.)

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Extract here winrar packar upp alla filerna i rar-arkivet i aktiv folder.
I det här fallet packar man upp alla indier i bussen på torget.
Hade förövrigt minst lika väl kunnat vara linux.
Mer windowsspecifikt hade detnväl varit om man klickat "scan with windows defender", som självklart krashat bussen helt utan att hitta terroristen med bazooka på första raden.

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Det är inte beteende specifikt för operativsystemet utan ett litet märkligt alternativ i arkivprogrammet (winrar?). Man vill väl väldigt sällan packa upp alla filer i ett arkiv i samma katalog som arkivfilen lixom.

Har man använt programmet bara en endaste gång (som hade det här beteendet långt före 1998 om jag inte minns helt fel) förstår man nog bilden.

(Tillägger att roligast och mest on point blir det ju om man, som många vardagsanvändare tenderar att göra, har lagt den nedladdade arkivfilen på skrivbordet.)
Tack för det. Eftersom jag aldrig lägger filer på skrivbordet. Vill ha skrivbordet städat !
Utan placerar filer i för det avsedd mapp.
Ja vad ska jag säga ?!
1686223829578.png

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom