Tråden för stötande skämt

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
kanske inte så jättestötande men iallafall^^

en doktor var ute och promenerade i jungeln när han plötsligt fick se tarzan i slagsmål med två stora gorillahannar. gorillorna var verkligen extremt stora och tarzan fick rejält med stryk... när gorillorna slagit klart gick doktorn fram för att inspektera tarzans sargade kropp för att se om det skulle gå att rädda honom och nog var han illa åtgången... vänster arm var avsliten, höger öga utpetad och hela hans mandom saknades... men, tänkte doktorn, läkarvetenskapen gör ju som bekant framsteg varje dag så omöjligt kan det ju inte gärna vara... han tog med tarzan till kliniken och lade honom i en operationssal. problemet var bara hur han skulle ersätta tarzans förlorade kroppsdelar... doktorn gick återigen ut i jungeln för att fundera. när han gått en bit fick han syn på en död jaktfalk som låg på marken. hmm, tänkte han, kanske ändå att jaktfalkens ena öga skulle kunna ersätta tarzans... jungelns konung måste ju ändå ha bra syn... sagt och gjort, doktorn tog med sig jaktfalken till kliniken, skar ut dess ena öga och opererade in det i tarzans tomma ögonhåla. operationen verkade ha gått bra men fortfarande saknades tarzans arm och ***. doktorn gick återigen ut för att fundera... när han gått en stund fick han syn på en död gorillahanne. hmm, tänkte doktorn, kanske skulle gorillans arm kunna passa tarzan... jungelns konung måste ju ändå vara stark om han ska kunna hjälpa djuren i naturen... sagt och gjort, doktorn skar av gorillans arm och "monterade" den på tarzan. även denna gång tycktes allt ha gått bra men fortfarande saknades tarzans mandom... doktorn gick även denna gång ut i jungeln för att fundera och efter en stund stötte han på en död elefant. hmm, tänkte doktorn, kanske kan elefantens snabel fungera åt tarzan... jungelns konung är väl ändå inte jungelns konung för intet? sagt och gjort, han skar av elefantens snabel och satte den mellan tarzans ben. återigen verkade det bli en lyckad operation och doktorn var mycket nöjd med vad han hade åstadkommit. när tarzan vaknade på sjukhuset ett par dagar senare och upptäckte sina nya kroppsdelar blev han självklart mycket förvånad men doktorn lugnade honom snabbt, sade att allt var i sin ordning och bad tarzan att återvända om en vecka för rutinkoll. "jadå, det ska jag göra" lovade tarzan och begav sig hemmåt. en vecka senare infann sig tarzan återigen på sjukhuset och doktorn frågade honom hur allting funkade.
- "hur är det egentligen med dina nya kroppsdelar?"
# "det är finfint!" svarade tarzan. "med mitt nya öga kan jag upptäcka en kanin på tre kilometers avstånd!"
- "fantaskiskt!" utbrast doktorn. "armen då?"
# "ännu bättre!" ropade tarzan. "jag är starkare än någonsin och kan lätt röja irriterande stenar och stockar ur vägen!"
- "ojoj, det låter ju alldeles lysande" tyckte doktorn. "hur är det med ***en då?"
# "nja, det är väl sådär" svarade tarzan... den gör inte mycket mer än att rycka upp gräs och stoppa upp det i röven på mig..."
 

A_o_D

dead girls never say no
Gick med
15 Jul 2005
Ort
Skövde
Hoj
zx10r -08
vad är skillnaden mellan en man och en kvinna?

en kvinna börjar gråta när hon får en smäll.



sry om den har vart med tidigare men jag tror inte de....
 

überjahn

Hejhej.
Gick med
10 Nov 2004
Ort
Myllsjö
Hoj
Kawasaki Z1000
Usch

Tjena, har inte läst tråden så hallshugg mig inte om denna vart uppe innan.

Eva är 14 år, i skolan bestämmer hela tjej-gänget att dom ska gå ut på bio på kvällen. Väl hemma så märker Eva att hon inte har en krona att spendera...shit! vad ska tjejerna säga!

-Pappa kan jag låna 100 spänn för jag och tjejerna ska gå på bio ikväll...

-Ja självklart, men då måste du göra mig en tjänst först...sug av mig...

Jaha tänker Eva, jag måste ju med tjejerna ut ikväll annars kommer jag ju bli mobbad på måndag så jag får väl göra det då!
Så Eva börjar suga av sin pappa, när det är nära att gå för Pappan så slutar plötsligt lilla Eva suga...

-Men Eva vad är det varför slutar du suga?

-Men Pappa det smakar bajs!

-Ja din lillebror ville gå på hockey igår!


/überjahn
 

_Nille_

Eh? :F
Gick med
16 Mar 2006
Ort
Nora
Hoj
KTM Duke II
Är nog gamal, fast den duger :tummenupp


vad är det för likhet mellan en som han med bussen och en hora?



















Slapp springa :tungan
 

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Ort
Nynäshamn
Hoj
-------
Sex miljoner judar kan inte ha fel! Det är kul att åka på läger...

Säkert många som tycker den är att gå för långt...
 

Mona

Vill inget,kan desto mer
Gick med
2 Nov 2005
Ort
Sthlms län
Hoj
BMW F650GS alias Roland!
Negern som förlorade sin tumme fick en ny från en vit man. Efter två veckor dog han. Obduktionen visade att tummen stött bort negern.

--------------------------------------------------------------------------

En man med våldsam smärta i magen begav sig till sjukhuset för att få hjälp. Väl där möttes han av en automat som skulle ställa diagnos genom urinprov. Mannen pissade i en mugg och ställde in den i atuomaten och efter en stund säger automaten: "Du har tennisarm."

Mannen blir förbannad - han är ju där för magsmärtor - så han springer hem och samlar in urin ifrån hunden och från katten. Så hittar han en använd kondom också som han slänger med och springer tillbaka till sjukhuset, stoppar in allt i automaten och väntar på svar.

Det rasslar och låter och tar en god stund men till slut säger automaten. "Hunden mår bra, katten mår bra men du borde inte runka med den där tennisarmen."
 

BYAKIN

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2004
Ort
Örebro
Hoj
Honda XR650R Dallara
Vet inte om denna är med tidigare men vi kör på:

Det var tre blondiner som satt och skröt över sina söner........
Den första sa: -När min son bli stor så hittar han ett botemedel mot hiv och får nobelpriset..
Då sa den andra: -När min son bli stor skall han hitta botemedel mot cancer och får nobelpriset..
Den tredje: -Haha det var ju inget. när min son bli stor ska han vara med i vm och spela i final och han skall dribbla målvakten och sen missa målet och då skriker hela svenska klacken -din jävla sopa vi skall knulla din mamma.....Och då kommer jag in och säger! "jag är hans mamma, jag är hans mamma"
 

heliac

Låg komp sliter mindre
Gick med
3 Aug 2003
Ort
Dalsland
Hoj
Hayabusa Turbo
Två invandrare kommer fram till ett gatukök:

-Två grillade!
-Ja det ser jag väl. Men va fan ska ni käka?

:D :D :D :D :D :D :D :D :D
 

A_o_D

dead girls never say no
Gick med
15 Jul 2005
Ort
Skövde
Hoj
zx10r -08
heliac skrev:
2474068 Två invandrare kommer fram till ett gatukök:

-Två grillade!
-Ja det ser jag väl. Men va fan ska ni käka?

:D :D :D :D :D :D :D :D :D

fy faan va dålig!!! men jag kan faan inte sluta grina ändå!! :D
 

JoUh

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2003
Ort
Norrkøping
Hoj
Tuono V4
En pappa knullar sin 7-åriga dotter och varvid hon säger: -Inte nog med att det är olagligt, du är dålig på det också.
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Det var en pojke som satt i köket och funderade, då hans pappa kom in i köket och frågade:

-Vad funderar du på?
-Varför äter vi inte apor? Svarade pojken
-*lång tystnad*
-Vi kan ju inte äta apor, vi är ju så nära släkt med dom! Svarade pappan.
-Jaha, är det därför inte muslimer äter gris? Funderade pojken


:hihi
 

Stortryne

Ful gubbe.
Gick med
11 Jul 2005
Ort
I västkustens största stad: Jätteborg :)
Hoj
Ducati 916 - Dunderklumpen. Ducati Multistrada - Ior
Loy skrev:
2530467 Det var en pojke som satt i köket och funderade, då hans pappa kom in i köket och frågade:

-Vad funderar du på?
-Varför äter vi inte apor? Svarade pojken
-*lång tystnad*
-Vi kan ju inte äta apor, vi är ju så nära släkt med dom! Svarade pappan.
-Jaha, är det därför inte muslimer äter gris? Funderade pojken


:hihi
Själv undviker jag fisk. Speciellt torsk... :arsele
 

Itssoeasy

Medlem
Gick med
25 Feb 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Kawasaki ZX6R -11
En nunna och en präst är ute och rider på en kamel långt ute i öknen när kamelen plötsligt segnar ner och dör. När det står klart att deras möjligheter till räddning är obefintliga frågar prästen nunnan;

P - Jag har aldrig sett ett par kvinnobröst, det kan väl inte göra någon skada om jag får se ett par nu, så kan jag inte få se dina?
N - Visst kan du få det, svarar hon.
P - Kan jag inte få känna på dem också?
N - Okejdå!!, om jag får se din snopp.
När prästen drar ner byxorna och visar snoppen, avslöjar han att han nu fått ett rejält stånd.

P - Du vet, om jag stoppar in den här i ett hål så kan det ge liv.
N - Då föreslår jag att du stoppar in den i arslet på kamelen så vi kommer härifrån någongång!

:tungan
 

Gabor

Guest
En Turk, en Irakier å en svensk sitter å dricker öl på en krog. Turken dricker upp sin öl, slänger glaset i luften, sliter upp en pistol å skjuter sönder glaset....Ha, i Turkiet så har vi så många glas att vi aldrig dricker ur samma två gånger....

Irakiern gör samma sak, Skriker sen att i Irak har vi så mycket sand att vi kan göra så många glas att vi aldrig dricker ur samma glas två gånger..

Svensken dricker ur sin öl, ber att få låna Turkens pistol, skjuter sen både Turken å Irakiern, vänder sig till bartendern. I sverige har vi så många blattar att vi inte behöver dricka med samma två gånger.....
 

Klabbe85

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Ort
Linköping
Hoj
YZF R1-03, Speed Triple - 98 * SÅLD, GSX-R 750-96 * SÅLD, YZF750R-93 * SÅLD
Får väl lyfta den här lite!

Vad är det som är litet, rött, sitter i ett hörn och bara blir mindre och mindre?

Markera --->Utvecklingsstörda kalle som kammar sig med en osthyvel.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top