va fan har du nu hittat på ??????????Fick detta i min inbox alldeles nyss.
Väldigt skum avsändaradress och när började myndigheter med gmail
View attachment 489326
På minner om när vi för sådär 50 år sedan skickade en kallelse från kommunens nyketrhetsnämnd till en kamrat.Fick detta i min inbox alldeles nyss.
View attachment 489326
Tycker de var lite hårda. Grannen fick åtminstone möjligheten att köpa sig fri från anklagelserna för 10 papp, annars snarlikt.Fick detta i min inbox alldeles nyss.
View attachment 489326
Jag blev lurad till Polisen en första april för ett förhör om skadegörelse på bilar som någon hade anmält mig för.....Och jag gick ju dit som ett jävla fån för att förklara hur oskyldigt anklagad jag var.På minner om när vi för sådär 50 år sedan skickade en kallelse från kommunens nyketrhetsnämnd till en kamrat.
Han gick dit !
Men för att återgå till ditt brevet, anmäl brevet till polisen.
Det är brottsligt att utge sig för vara polis !
Prövade att svara till adressen du fick och skrev att jag var oskyldig till anklagelserna. Trots att jag efteråt kom på att jag undertecknat med annat namn än avsändaren (mitt spam-konto) och uppenbart aldrig har fått brevet från början så fick jag svar. 291543 kronor vill dom ha för att inte gå vidare till domstol. Och några ören, antar att svenska polisen intern har ekonomi i dollar eller euro. Och bevisen är tyvärr perfekta, och blir jag dömd blir det 6,8 miljoner kronor i böter och flera år i fängelse. Låter hårt.Fick detta i min inbox alldeles nyss.
Prövade att svara till adressen du fick och skrev att jag var oskyldig till anklagelserna. Trots att jag efteråt kom på att jag undertecknat med annat namn än avsändaren (mitt spam-konto) och uppenbart aldrig har fått brevet från början så fick jag svar. 291543 kronor vill dom ha för att inte gå vidare till domstol. Och några ören, antar att svenska polisen intern har ekonomi i dollar eller euro. Och bevisen är tyvärr perfekta, och blir jag dömd blir det 6,8 miljoner kronor i böter och flera år i fängelse. Låter hårt.
Ska se om jag kan pruta ner till några tusen. Eller en kvarts bitcoin.
View attachment 489347
Du kan väl ge dom pengarna på det där bankkontot i Nigeria. Dom behöver bara betala in 10000 kr åt dig först.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|