Tråden för stötande skämt

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Fick detta i min inbox alldeles nyss.

Väldigt skum avsändaradress och när började myndigheter med gmail :ROFLMAO:

View attachment 489326
På minner om när vi för sådär 50 år sedan skickade en kallelse från kommunens nyketrhetsnämnd till en kamrat.
Han gick dit !

Men för att återgå till ditt brevet, anmäl brevet till polisen.
Det är brottsligt att utge sig för vara polis !

Last edited:

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts

View attachment 489326
Tycker de var lite hårda. Grannen fick åtminstone möjligheten att köpa sig fri från anklagelserna för 10 papp, annars snarlikt.

Så fick han hjälp av stället han köper allt ifrån. De utryckningarna var tydligen en god affär.

Inte lätt att vara +95 nu. Han var alltså pensionär innan dator blev en självklarhet i hemmen.

Han gick inte på det.

bonde456

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jun 2010
Hoj
Triumph 800xc -11
På minner om när vi för sådär 50 år sedan skickade en kallelse från kommunens nyketrhetsnämnd till en kamrat.
Han gick dit !

Men för att återgå till ditt brevet, anmäl brevet till polisen.
Det är brottsligt att utge sig för vara polis !
Jag blev lurad till Polisen en första april för ett förhör om skadegörelse på bilar som någon hade anmält mig för.....Och jag gick ju dit som ett jävla fån för att förklara hur oskyldigt anklagad jag var.

Sen när jag åkte till farsan så hörde ha ju hur orimlig historien var så han sa bara att vet du om att det är första april?
Så jag ringde till polisen och sa att det är första april och jag har nog blivit lurad.
Jo sa polisen, jag förstod att du kom in på stationen och försökte lura mig.
Så han hade tydligen spelat med oavsett vad jag då försökte förklara när jag stod där skamset anklagad och på väg till förhör för att en kompis blåst mig.

Last edited:

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.

Prövade att svara till adressen du fick och skrev att jag var oskyldig till anklagelserna. Trots att jag efteråt kom på att jag undertecknat med annat namn än avsändaren (mitt spam-konto) och uppenbart aldrig har fått brevet från början så fick jag svar. 291543 kronor vill dom ha för att inte gå vidare till domstol. Och några ören, antar att svenska polisen intern har ekonomi i dollar eller euro. Och bevisen är tyvärr perfekta, och blir jag dömd blir det 6,8 miljoner kronor i böter och flera år i fängelse. Låter hårt.

Ska se om jag kan pruta ner till några tusen. Eller en kvarts bitcoin.

1694117291643.png

Last edited:

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Prövade att svara till adressen du fick och skrev att jag var oskyldig till anklagelserna. Trots att jag efteråt kom på att jag undertecknat med annat namn än avsändaren (mitt spam-konto) och uppenbart aldrig har fått brevet från början så fick jag svar. 291543 kronor vill dom ha för att inte gå vidare till domstol. Och några ören, antar att svenska polisen intern har ekonomi i dollar eller euro. Och bevisen är tyvärr perfekta, och blir jag dömd blir det 6,8 miljoner kronor i böter och flera år i fängelse. Låter hårt.

Ska se om jag kan pruta ner till några tusen. Eller en kvarts bitcoin.

View attachment 489347

Du kan väl ge dom pengarna på det där bankkontot i Nigeria. Dom behöver bara betala in 10000 kr åt dig först.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Du kan väl ge dom pengarna på det där bankkontot i Nigeria. Dom behöver bara betala in 10000 kr åt dig först.

Dom kan få ta över min ryska fru också, hon kan fan inte boka biljetter, jag har betalat flera gånger men hon bokar bara fel och behöver pengar till en ny biljett hela tiden..

Men stora tuttar och plutig mun har hon, fast hon verkar byta hårfärg ofta, ibland är hon blond och ibland är hon svarthårig... i samma mail.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år