Tråden för stötande skämt

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Fick en video

Norge,Trysil 21 Juli i år- denna sportbike körde 200 blås och åkte fast av vändande politibil me kameran.

Svensk grisekörare - haha , har videon om den skyldiga vill ha - var inge jakt men en svart V90 längre fram stoppar honom i slutet med videobilen bakom som filmar det lugna stoppet

Hur många år i nörskt fengsel blir det?
Screenshot_20230918_001628_Gallery.jpg

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Maxi
20230918-101128.jpg

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Marknaden var väl liten upptäckte hon ! Alla vill inte att förskolläraren bestämmer barnens kön !
View attachment 489824

Jag hade absolut handlat där när jag hade barn, vi fick först en pojke, men planerade för ett barn till, så vi försökte aktivt hitta kläder som skulle funka även på en flicka.
Jag menar allt behöver inte vara blått med bilar på eller rosa med enhörningar och glitter.
Det är rätt schysst att hitt en grön träningsoverall med en basketboll på till ungen och kunna återanvända den oavsett vad nästa barn blir.

Nu blev det mycket blått till dottern, men jag tror inte hon tog skada av det.

Dessutom, utbudet av kläder till pojkar är mikroskopiskt jämfört med utbudet till flickor, redan i den åldern, finns det tre tröjor till pojkar så finns det trettio till flickor.

Till mitt första barnbarn (som jag inte visste vad det skulle bli) hittade jag dock en sån där body med Saab V4or och Volvo Amazoner på, den var blå, men det spelade ingen roll, den var perfekt, den har alla haft sedan dess.

Och vet man inte vilket kön det är innan dom är födda så är det ju bra att kunna köpa könsneutrala kläder för dom första månaderna.

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
När jag arbeta Volvo köpte vi in några Kuken mutterdragare, luft, för dom var typ lättaste som gick att frambringa på den tiden. IR hade vi också men Kuken var alltså lättare, tror det var Mac Tools-bilen som leverera dessa.. Pelle kanske han hette. Tyvärr höll dom inte ihop vidare värst trots åtskilliga garantiförsök till reparationer. När VD'n hade någon walk through med andra slipsar såg vi till att Kuken hängde i lagom ögonhöjd.

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
När jag arbeta Volvo köpte vi in några Kuken mutterdragare, luft, för dom var typ lättaste som gick att frambringa på den tiden. IR hade vi också men Kuken var alltså lättare, tror det var Mac Tools-bilen som leverera dessa.. Pelle kanske han hette. Tyvärr höll dom inte ihop vidare värst trots åtskilliga garantiförsök till reparationer. När VD'n hade någon walk through med andra slipsar såg vi till att Kuken hängde i lagom ögonhöjd.
...och verktygen också? ?

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...