Tråden för stötande skämt

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen

Har nog inte sett någon trans i usa så den är svår att säga något om men mycket i Asien och dom har både lågt och högt på den fronten. Det som den där bilden visar är ju inte det vanligaste även om dom finns.
Vanligtvis syns det väldigt tydligt vad det rör sig om för en individ. typ mitten i usa-bilden är väldigt representativ.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Har nog inte sett någon trans i usa så den är svår att säga något om men mycket i Asien och dom har både lågt och högt på den fronten. Det som den där bilden visar är ju inte det vanligaste även om dom finns.
Vanligtvis syns det väldigt tydligt vad det rör sig om för en individ. typ mitten i usa-bilden är väldigt representativ.
Vi får tro på dig som har mer erfarenhet om ämnet...

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
USA har ju folk som Blaire White med. Men de för tre åkerspökena är ju politiskt intressanta galningar

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Vi får tro på dig som har mer erfarenhet om ämnet...

Inte för att jag har någon förhoppning om att du ska tro mig men jag har varit sambo/gift under alla mina besök i Asien. Utom sista besöket förra vintern.

Men det finns väldigt gott om dom där överallt i Filippinerna. Oftast skulle bilder på dom platsa bra i den här tråden.
Den där vackra sorten som på undre bilden är förvisso svårare att urskilja men eftersom dom vanligtvis rör sig i flock så vågar jag påstå att dom är ovanliga.

Åtminstone om man rör sig där vanligt folk rör sig. Åker man till horkvarteren i Angeles, Pattaya etc så ser det kanske annorlunda ut, men där jobbar väl bara den sorten som har chansen att få kunder och inte dom som ser ut som skämt.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag var tvungen googla nu, Ja det var ungefär min poäng. Den sorten som ser ut som henne finns nog överallt men är nog i det stora hela inte normen utan undantaget.
Jaoh... De där tre från USA är ju nån sorts general som fick nån utmärkelse för kvinnor (har jag för mig), Dylan Mulvaney (som sänkte pissölen) och Bidenkabinettets kärnkraftssäkerhetsansvariga (som blev tagen för att sno kvinnors resväskor på flygplatser och sedan använda deras kläder) så det är ju en politisk bild till att börja med.
Vem de Asiatiska bilderna är har jag ingen aning om.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka