Vi får tro på dig som har mer erfarenhet om ämnet...Har nog inte sett någon trans i usa så den är svår att säga något om men mycket i Asien och dom har både lågt och högt på den fronten. Det som den där bilden visar är ju inte det vanligaste även om dom finns.
Vanligtvis syns det väldigt tydligt vad det rör sig om för en individ. typ mitten i usa-bilden är väldigt representativ.
USA har ju folk som Blaire White med. Men de för tre åkerspökena är ju politiskt intressanta galningarHar nog inte sett någon trans i usa så den är svår att säga något om men mycket i Asien och dom har både lågt och högt på den fronten. Det som den där bilden visar är ju inte det vanligaste även om dom finns.
Vanligtvis syns det väldigt tydligt vad det rör sig om för en individ. typ mitten i usa-bilden är väldigt representativ.
Vi får tro på dig som har mer erfarenhet om ämnet...
USA har ju folk som Blaire White med. Men de för tre åkerspökena är ju politiskt intressanta galningar
Jaoh... De där tre från USA är ju nån sorts general som fick nån utmärkelse för kvinnor (har jag för mig), Dylan Mulvaney (som sänkte pissölen) och Bidenkabinettets kärnkraftssäkerhetsansvariga (som blev tagen för att sno kvinnors resväskor på flygplatser och sedan använda deras kläder) så det är ju en politisk bild till att börja med.Jag var tvungen googla nu, Ja det var ungefär min poäng. Den sorten som ser ut som henne finns nog överallt men är nog i det stora hela inte normen utan undantaget.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|