Inte nödvändigtvis.Kan bli en småfnittrig dispution???
Hoppla, 10% är Ghey? Kan det verkligen stämma?Inte nödvändigtvis.
Jag har läst Kinsey's som jag minns Female sexual response(?) nån gång på 1980-talet, klart intressant tyckte jag.
Kinsey Reports - Wikipedia
en.wikipedia.org
Det var vad folk sade på 90-talet iaf, nuförtiden är det väl 30%.Hoppla, 10% är Ghey? Kan det verkligen stämma?
Det låter mycket mer än jag skulle trott.
Det var vad folk sade på 90-talet iaf, nuförtiden är det väl 30%.
Du missförstår mig. Det finns politiska avdelningar som har tryckt på att det är uppåt 30%, även om det är fel. Men jag antar att det beror på att de befinner sig i grupper av människor som är sinnessvaga och följer med gruppen, och gruppen har bestämt att polycules är den nya kärnfamiljen.Nej, tvärtom, nu har man mer pålitliga siffror (Kinsey undersökningen kritiserades) som visar på lite lägre siffror än så.
Skillnaden är att nu lever dom öppet och syns/hörs mera.
Du missförstår mig. Det finns politiska avdelningar som har tryckt på att det är uppåt 30%, även om det är fel. Men jag antar att det beror på att de befinner sig i grupper av människor som är sinnessvaga och följer med gruppen, och gruppen har bestämt att polycules är den nya kärnfamiljen.
Vem drack hon kaffe med?Man blir mer aggressiv av kaffe än alkohol. Det märkte jag när jag varit ute och druckit öl med polarna samtidigt som frun suttit hemma och druckit kaffe...
Vem drack hon kaffe med?
Kan spela roll.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras