team toker
Gudomlig sporthojare
det handlar om att ha pli på sina flickorHan blir ju nedröstad i alla frågor och får stå ut med dubbelt av alla dåliga egenskaper. Stackars jävel.
har man inte det klarar man ju inte ens av en fru
det handlar om att ha pli på sina flickorHan blir ju nedröstad i alla frågor och får stå ut med dubbelt av alla dåliga egenskaper. Stackars jävel.
tips... titta inte på den dåliga sidan, titta på framsidanMen du får dubbelt upp av deras dåliga sidor och de syns inte på bild. Därtill är de ett lag och alltså 4 ggr värre när de är på det humöret. Blir de osams har du än större problem.
Man vill inte få migrän om man redan har huvudvärk.
Du menar där man ser 3 uppsättningar tvillingar?tips... titta inte på den dåliga sidan, titta på framsidan
Fun fact: Jag har vintertältat och firat Lucia i Vrena. Och klättrat i den höga skorstenen vid industrilokalerna (på den tiden fanns det en luftgång från huvudbyggnaden över dit). På den tiden landet hade ett invasionsförsvar värt namnet...Fast egentligen var det inte ett skämt, rubriksättaren hade ingen aning om hur det kunde misstolkas...
View attachment 492781
och hur var tjejerna? ?Fun fact: Jag har vintertältat och firat Lucia i Vrena. Och klättrat i den höga skorstenen vid industrilokalerna (på den tiden fanns det en luftgång från huvudbyggnaden över dit). På den tiden landet hade ett invasionsförsvar värt namnet...
Frågan skall väg egentligen ställas; tog tjejerna den i tvåan?och hur var tjejerna?
Och var det gammal sats kvar?Frågan skall väg egentligen ställas; tog tjejerna den i tvåan?
Något för unga och väldigt fnittriga...och hur var tjejerna?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|