Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag lägger det här ....
Chef på Trafikverket raderade sms vid E22-kaos
Trafikverkets presschef Bengt Olsson har raderat sina sms från de dagar som trafikkaoset på E22:an pågick i januari. Samtidigt pågår en oberoende utredning kring hur myndigheten agerade i samband med trafikstoppet, rapporterar Ekot.
Flera hundra fordon blev stående i över ett dygn på E22 mellan Hörby och Kristianstad, i samband med att ett snöoväder slog till. Att fordonen blev stillastående så länge har lett till kritik mot hur flera myndigheter hanterade situationen, däribland Trafikverket.
Bland de sms som raderats finns kommunikation mellan Bengt Olsson och myndighetens dåvarande tillförordnade generaldirektör Malin Holen.
från
View attachment 495936
Ja, det är en jäkla tur att alla utvecklare som använder andras API aldrig missbrukar dem på sätt man trodde inte fanns.Det är därför jag utvecklar integrationer så jag slipper någon j@vla användare som fuqqar upp allt.![]()
Det där påminner mig om tiden då vi åkte raggarbil och i stort sett bodde på Mantorp, racing, brudar och bärs gällde.
Det finns en mycket liten chans att hen inte har samma mobil som du, därav problemetHan skyller på att telefonen blev full pga SMS:en. Vill jag påstå är kvalificerat skitsnack. Har han en Nokia 2110? Mobilen jag har idag har jag överfört alla SMS från 3 tidigare telefoner vilka jag haft i 2 år styck och denna snart 2 år.

Ett sms tar maximalt upp kanske 2kb med allt kringbös (kommer inte ihåg exakt, är ändå typ 15-20 år sen jag jobbade med skiten nu) och att en modern (eller 10 år gammal) telefon skulle bli "full" av SMS är lite löjeväckande med de minnesmängder i telefonerna idag.Han skyller på att telefonen blev full pga SMS:en. Vill jag påstå är kvalificerat skitsnack. Har han en Nokia 2110? Mobilen jag har idag har jag överfört alla SMS från 3 tidigare telefoner vilka jag haft i 2 år styck och denna snart 2 år.

|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |