MickeZX7R
Posör
- color är en sak, men what about the gender considering the ducklips on that one?
(gender bender?)
- color är en sak, men what about the gender considering the ducklips on that one?
View attachment 497990
Det tog måååånga försök innan AIn renderade något utan nakna bröst.
Edit; Borde göra några sådana på Profeten Mohammad med.
Den generatorn är inte intelligent!!Jag försökte få den att rita Muhammed men blev istället hotad med avstängning från AI-generatorn.
Jag kör diverse modeller lokalt, så jag slipper PK-spärrar.Jag försökte få den att rita Muhammed men blev istället hotad med avstängning från AI-generatorn.
Det är ju AI som ritat.....Efter lite mer bråk med AIdummern så kommer här Profeten Mohammad i all hennes prakt:
View attachment 497994
Om det är dödsstraff på att rita snubban i en tecknad tidning, undrar hur många gånger jag måste dödas nu?
Det är ju Pederasten, då behövs ingen burkha.Det är ju AI som ritat.....
Men borde inte hen ha en burka?
Har peder rast?Det är ju Pederasten, då behövs ingen burkha.
Ja det gäller ju att formulera saker på ett oskyldigt sätt, men så att bilden blir det man vill ha... Jag följer några grupper där man utmanar gränserna för tex vad Bing fixar med all censur. Inte så lätt 🫣Jag kör diverse modeller lokalt, så jag slipper PK-spärrar.
Det var faktiskt just att generera bilder på Mohammed som gjorde att jag grävde ner mig i det till att börja med, men då var de för att generera en bild på Pederasten Mohammed och hans barngiftemål.
It puts the lotion on its skin or else it gets the hose again.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|