MickeZX7R
Posör
- Åh fy böfvelen...vääldigt stötande. Tur att man är en ytlig typ som bara bryr sig om sig själv.
- Åh fy böfvelen...vääldigt stötande. Tur att man är en ytlig typ som bara bryr sig om sig själv.
Det har väl alltid varit så som vänstern bygger sammanhållning? Uteslut alla som ifrågasätter deras idéer. Det räcker ju med att titta på SDs uppsegling i Sverige. De är vänster, men de säger saker som inte stämmer med rådande stämning på vänsterfalangen, därför kan man på intet sätt arbeta med dem på frågor man håller med varandra.Partiordförande vill utesluta Ungern ur EU.
View attachment 498180
Partisekreteraren tycker att en Röst på (s) är för sammanhållning inte splittring i EU.
Det blir bara som jag ser det att (s) försöker sitta på två stolar samtidigt !
View attachment 498181
Klippa gräs? Nä där går fan gränsen!Helt rimligt eller hur? View attachment 498200
Jag är diskvalificerad på flera punkter men jag undrar ändå vad hon tänkt bidra med, förutom kostnader och problem?Helt rimligt eller hur? View attachment 498200
Vamenaru? Hon är ju kvinna! Mannen ska stå för allt, och allt hon behöver bidra med är att vara där!Jag är diskvalificerad på flera punkter men jag undrar ändå vad hon tänkt bidra med, förutom kostnader och problem?
”Pass”.Vamenaru? Hon är ju kvinna! Mannen ska stå för allt, och allt hon behöver bidra med är att vara där!
Klippa gräs? Nä där går fan gränsen!
Och herrejösses vad filter på bilden.
Jag är diskvalificerad på flera punkter men jag undrar ändå vad hon tänkt bidra med, förutom kostnader och problem?
Med tanke på att en majoritet av kvinnorna på Tinder ändå är bots så spelar det väl föga roll om det är riktigt? Däremot går det att hitta riktiga kvinnor som säger samma sak som den där bilden. I am the table är en riktig trend.Ledsen att spräcka era bubblor, men den där cirkulerar med många olika texter, mao Fake - som det mesta annat man hittar på internet nu för tiden.
(Ok, det var illa förr också, men det har gått inflation i information riktigt jävulsk, så att den blivit i praktiken värdelös)
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|