Mmh, när man fick den där "Du mååååste välja sökmotor!" i chrome valde jag qwant med så allt blir default qwant. Den är oftast helt okej, det är nog mest när jag försöker hitta esoteriska skräpsaker som den inte riktigt hittar vad jag söker.Det är därför jag försöker med https://www.qwant.com
först.
Lite därför jag använder Firefox och Seamonkey och inte Chrome.Mmh, när man fick den där "Du mååååste välja sökmotor!" i chrome valde jag qwant med så allt blir default qwant. Den är oftast helt okej, det är nog mest när jag försöker hitta esoteriska skräpsaker som den inte riktigt hittar vad jag söker.
När jag rullar datorn nästa gång så blir det något annat. Antagligen firefox eller något derivat.Lite därför jag använder Firefox och Seamonkey och inte Chrome.
Ja du Johan Jenny..
![]()
![]()
OT
Also, jag letade reda på ledraen...
![]()
Undrar hur de ska förstöra Ericsson den här gången?
Wallenberg köper tungt i den svenska klassikern Ericsson. Jag tror inte att de har en aning om vad de anställda egentligen gör.headtopics.com
Nog för att jag har väldigt lite till övers för ledarskapet i Ericsson, men Wallenbergarna har hyfsad koll på företagande. Och Ericssons största inkomstkälla är patent om jag inte minns fel. De har alltid varit bra på att ta patent på sin skit, och sedan få det accepterat som industristandarder.
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |