Nu kommer minnet av "Lucky Puff" tillbaka. Smällare utan stubintråd så man tände mot plånet på en tändsticksask i samma rörelse som man kastade dem.
- De där tigerskotten har jag för mig small som fan med tanke på hur små de ändå var. Var lite för ung för att ha varit med, men någon hade sådana kvar vid något tillfälle för längesedan.
När jag var liten hade vi bara sånhär tigerskott:- De där tigerskotten har jag för mig small som fan med tanke på hur små de ändå var. Var lite för ung för att ha varit med, men någon hade sådana kvar vid något tillfälle för längesedan.
- Ah, de där känner jag igen istället ja. De var väl snäppet under Kinapuffen? (och strax över Rysk smällare)När jag var liten hade vi bara sånhär tigerskott:
View attachment 500564
De small rätt bra. Och var allmänt för potenta att hålla i handen när de small. Vilket vi gjorde med mindre smällare.
Men stubintråden brann under vatten så det var roligt att kasta dem i djupa pölar eller vattendrag.
Ett överraskande fylligt arsle för nån som ståkissar.
De där var mindre än de smällarna jag minns utan stubin. Jag tror att det var ungefär 1980 jag hade såna.När jag var liten hade vi bara sånhär tigerskott:
View attachment 500564
De small rätt bra. Och var allmänt för potenta att hålla i handen när de small. Vilket vi gjorde med mindre smällare.
Men stubintråden brann under vatten så det var roligt att kasta dem i djupa pölar eller vattendrag.
Jag sku se den.
Måste vara på en BMW.Brakedicks!
View attachment 500575
Nå nå, nu ska vi vara snälla, i en Q7 kan du få in en hel förlängd familj nollor!Måste vara på en BMW.
Audi har ju redan sina 5 nollor.
”Min. ålder 18 år.”
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS