Tråden för stötande skämt

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Bisarr tanke att en stad ska bli "klar".
Speciellt när man har planen att bygga en tunnel i Lera. Ett problem är att Leran lyfter tunneln uppåt precis som vatten lyfter en båt uppåt så därför ska det byggas lagom tunga hus på tunneln för hindra tunnel att flyta uppåt.
Och lyftkraften varierar beroende på var tunneln går i Göteborgsleran.....

Uppenbart skubbade de flesta Göteborgs politikerna Religion / Kristendoms lektionerna
Matteus 7:24-27
24 Den som hör dessa mina ord och handlar efter dem är som en klok man som byggde sitt hus på berggrund.
25 Regnet öste ner, floden kom, vindarna blåste och kastade sig mot huset, men det rasade inte, eftersom det var byggt på berggrund.
26 Och den som hör dessa mina ord men inte handlar efter dem är som en dåre som byggde sitt hus på sand.
27 Regnet öste ner, floden kom, vindarna blåste och störtade sig mot hans hus, och det rasade och raset blev stort.«

Last edited:

Felix83

Never trust a fart on a motorcycle
Gick med
18 Jan 2022
Hoj
2017 Street Triple RS, 2006 CBF1000A
Speciellt när man har planen att bygga en tunnel i Lera. Ett problem är att Leran lyfter tunneln uppåt precis som vatten lyfter en båt uppåt så därför ska det byggas lagom tunga hus på tunneln för hindra tunnel att flyta uppåt.
Och lyftkraften varierar beroende på var tunneln går i Göteborgsleran.....

Uppenbart skubbade de flesta Göteborgs politikerna Religion / Kristendoms lektionerna
Matteus 7:24-27
24 Den som hör dessa mina ord och handlar efter dem är som en klok man som byggde sitt hus på berggrund.
25 Regnet öste ner, floden kom, vindarna blåste och kastade sig mot huset, men det rasade inte, eftersom det var byggt på berggrund.
26 Och den som hör dessa mina ord men inte handlar efter dem är som en dåre som byggde sitt hus på sand.
27 Regnet öste ner, floden kom, vindarna blåste och störtade sig mot hans hus, och det rasade och raset blev stort.«
Eller, för att uttrycka sig så även den ogudaktiga pöbeln (=jag) förstår:

erikn

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Jul 2013
Hoj
Yamaha XJ 900 -85
It was three guys on Titanic, a teacher, a lawyer and a priest. When they hit the iceberg they were told to go to the lifeboats.

Teacher: We must get the children!
Lawyer: Fuck the children!
Priest: Do we have time for that?
------------------
Ever heard of a reverse exorcism?
It’s when the Devil tells the priest to get out of the child.

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0