Tråden för stötande skämt

Va inte han som sköt Trump i örat Rep?
Det rapporterades iaf som så tror jag?
Registrerad republikan - men det betyder ju inte nödvändigtvis någonting.
Han hade gett donationer till bägge (stora) partiers kampanjer vill jag minnas. (Skitsumma)

Va inte han som sköt Trump i örat Rep?
Det rapporterades iaf som så tror jag?
Nej, han var registrerad republikan, men det betyder i princip inget alls eftersom att folket på vänsterkanten registrerar sig som republikaner för att röra till statistik, bland annat. De intervjuer som gjordes med hans klasskompisar pekade mot en radikal vänstermupp istället, vilket rimmar illa med republikan.

Nej, han var registrerad republikan, men det betyder i princip inget alls eftersom att folket på vänsterkanten registrerar sig som republikaner för att röra till statistik, bland annat. De intervjuer som gjordes med hans klasskompisar pekade mot en radikal vänstermupp istället, vilket rimmar illa med republikan.
Förstås, det var antifa! 👍😅

Edit: Den andra skytten på golfbanan var registrerad demokrat så han var förstås då republikan med samma "logik". 😊

Last edited:
Om du helt missar mitt argument så visst.
Om du tycker att "De intervjuer som gjordes med hans klasskompisar pekade mot en radikal vänstermupp istället, vilket rimmar illa med republikan." alls är ett argument så visst.

Jag berättade för min gymnasielärare att jag hade vunnit på travet, han frågade vad jag hade gjort med pengarna och jag svarade "jag söp upp dom direkt"

Det var inte många kronor, men det räckte till en Beyaz...

"Turkiskt vitt vin och ett av de absolut billigaste vinerna på Systembolaget. En riktigt klassiker vi ser tillbaka på med förfäran, för det var inte gott, inte ens under de åren vinet hade sin storhetstid. Någon vinskribent beskrev vinet som ”odrickbart med smak av wellpapp och sur disktrasa”. Ofta användes det i vinbål som sockrades för att dölja så mycket som möjligt av smaken. Idag skulle vinet förmodligen klassas som hälsofarligt."

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back