Tråden för stötande skämt

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

Jag berättade för min gymnasielärare att jag hade vunnit på travet, han frågade vad jag hade gjort med pengarna och jag svarade "jag söp upp dom direkt"

Det var inte många kronor, men det räckte till en Beyaz...

"Turkiskt vitt vin och ett av de absolut billigaste vinerna på Systembolaget. En riktigt klassiker vi ser tillbaka på med förfäran, för det var inte gott, inte ens under de åren vinet hade sin storhetstid. Någon vinskribent beskrev vinet som ”odrickbart med smak av wellpapp och sur disktrasa”. Ofta användes det i vinbål som sockrades för att dölja så mycket som möjligt av smaken. Idag skulle vinet förmodligen klassas som hälsofarligt."

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Jag berättade för min gymnasielärare att jag hade vunnit på travet, han frågade vad jag hade gjort med pengarna och jag svarade "jag söp upp dom direkt"

Det var inte många kronor, men det räckte till en Beyaz...

"Turkiskt vitt vin och ett av de absolut billigaste vinerna på Systembolaget. En riktigt klassiker vi ser tillbaka på med förfäran, för det var inte gott, inte ens under de åren vinet hade sin storhetstid. Någon vinskribent beskrev vinet som ”odrickbart med smak av wellpapp och sur disktrasa”. Ofta användes det i vinbål som sockrades för att dölja så mycket som möjligt av smaken. Idag skulle vinet förmodligen klassas som hälsofarligt."

Hur fan kan man dricka Beyaz...utan päronsoda. :fyllisar

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...