Organiserad cyklist... Vi har inga fördomar om sådanaInte alla hjältar bär trikå!
Suv-förare misstänks ha mördat cyklist
En bilförare i Paris misstänks för att ha medvetet kört på och dödad en cyklist efter ett bråk dem emellan, rapporterar franska medier.www.aftonbladet.se
Hur fan kan man dricka Beyaz...utan päronsoda.Jag berättade för min gymnasielärare att jag hade vunnit på travet, han frågade vad jag hade gjort med pengarna och jag svarade "jag söp upp dom direkt"
Det var inte många kronor, men det räckte till en Beyaz...
"Turkiskt vitt vin och ett av de absolut billigaste vinerna på Systembolaget. En riktigt klassiker vi ser tillbaka på med förfäran, för det var inte gott, inte ens under de åren vinet hade sin storhetstid. Någon vinskribent beskrev vinet som ”odrickbart med smak av wellpapp och sur disktrasa”. Ofta användes det i vinbål som sockrades för att dölja så mycket som möjligt av smaken. Idag skulle vinet förmodligen klassas som hälsofarligt."
Vinklassikerna från 1970-talet – vad hände? - Vinliv
Du kanske kommer ihåg dem, Vino Tinto, Beyaz, Mateus Rosé och alla de andra. Storheter under 1970- och 80-talen. Men vad hände sedan? Vinliv har gjort en resavinliv.se
Two directions och 20%'arn hade varit kvar!
Min farbror hällde päronsoda i whiskyn.Hur fan kan man dricka Beyaz...utan päronsoda.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|