Om Tingvall varit chef för folkhälsomyndigheten hade inte en enda 40-årig mellanchef som varit på sportlovsresa i Italien med familj släppts in utan karantän.
Haha, mycket träffande!
Om Tingvall varit chef för folkhälsomyndigheten hade inte en enda 40-årig mellanchef som varit på sportlovsresa i Italien med familj släppts in utan karantän.
Det hade ju varit ytterst kränkande! Karantän är bara för pöbeln!Om Tingvall varit chef för folkhälsomyndigheten hade inte en enda 40-årig mellanchef som varit på sportlovsresa i Italien med familj släppts in utan karantän.
Det hade ju varit ytterst kränkande! Karantän är bara för pöbeln!
Nu ska jag snyta mig och sedan åka till gymmet !
Coronaviruset - är en Välsignelse !
- Min fru vill inte resa
- Hon vill inte köpa nånting - för allt är gjort i Kina
- Hon går inte till shopping eller partajer av rädsla för att bli smittad
- och den bästa biten, hon stannar hemma hela dagen med en tyglapp för munnen….
Leve Corona !
Nope, de stängde alla anläggningar idag.
https://nyheter24.se/nyheter/inrikes/941976-sats-stanger-alla-sina-gym-pa-grund-av-coronaviruset
Ett par på min ort hade åkt skidor i Italien och kvinnan blev dålig och testades för Corona, under tiden som hon väntade på provsvaret så åkte mannen till gymmet och tränade i en grupp. Hon var den första konstaterade i länet och mannen blev tydligen andra konstaterade fallet strax efter. smart värre att åka och svettas på träningsmattor och redskap när man kommit från en känd smitthärd och närstående har symptom.Tur jag tränar / tränade på Actic Frölunda. Det var inte stängt. Men det var mycket lite folk i gymmet och i badhuset.
Jag var helt ensam på gymmet när jag kom dit. Men sedan kom väl två eller tre till.
Ett par på min ort hade åkt skidor i Italien och kvinnan blev dålig och testades för Corona, under tiden som hon väntade på provsvaret så åkte mannen till gymmet och tränade i en grupp. Hon var den första konstaterade i länet och mannen blev tydligen andra konstaterade fallet strax efter. smart värre att åka och svettas på träningsmattor och redskap när man kommit från en känd smitthärd och närstående har symptom.
Min högst personliga spaning är att det är en speciell typ av äckliga människor som i ca 7 fall av 10 åker till alperna.Man ska väl dela med sig, är det inte det man säger till barnen
Min högst personliga spaning är att det är en speciell typ av äckliga människor som i ca 7 fall av 10 åker till alperna.
Skickat från min Mi 9 SE via Tapatalk
Mer sådana som inte tycker Sverige duger och vill verka viktiga.Swingers?
Mer sådana som inte tycker Sverige duger och vill verka viktiga.
Skickat från min Mi 9 SE via Tapatalk
Varför skulle Sverige duga?
- Ställ den frågan till alla som väljer att invandra till Sverige istället.
Beach 2020 blir mainstream
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |