Tråden för stötande skämt

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Hoj
YZF1000R
Sherlock Holmes och Dr. Watson åkte på camping och efter att ha avslutat kvällsmaten gick de och la sig. Efter några timmar vaknar Holmes upp och skakar om sin vän och säger: ”Watson, titta upp mot himlen och säg mig vad du ser.” ”Jag ser miljoner och åter miljoner stjärnor”, svarar Watson. ”Och vad deducerar du från detta?” Watson funderar några minuter och svarar ”Astronomiskt tänker jag att bland alla dessa miljoner galaxer finns det potentiellt sett flera miljarder planeter. Astrologiskt observerar jag att Saturnus befinner sig i lejonets tecken. Tidsmässigt, baserat på stjärnornas position drar jag slutsatsen att klockan är 03:15. Meterologiskt misstänker jag att det kommer bli en klar och fin dag. Teologiskt kan jag se att Gud är allsmäktig och att vi är blott en liten och obetydlig del av universum. ”Vad säger stjärnorna dig, Holmes?” ”Watson, du är en idiot!” utbrister Holmes, ”Någon har stulit vårt tält!”

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Hoj
YZF1000R
En kvinna stiger på en buss med sin lilla bebis varpå hon hälsas av busschauffören med ”Det var den fulaste bebis jag någonsin sett. Uh!”. Kvinnan sätter sig rasande längst bak i bussen och säger kokande av ilska till sin manliga medpassagerare att ”busschauffören förolämpade mig!” Mannen svarar: ”Gå tillbaka till busschauffören du och skäll ut honom! Jag kan passa din apa så länge.”

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Hoj
YZF1000R
Det var en gång en Svensk, en norsk och en dansk som var ute och gick i djungeln. När de gått ett tag så vart de kidnappade av kannibaler.
Den ena kannibalen sa att de skulle äta upp dem och då frågade svensken ifall det fanns något de kunde göra för att bli fri. Då sa kannibalen ”Ni ska hämta 100 frukter av en sort”
Svensken kom senare med 100 vindruvor och då sa kannibalen att skulle lägga sig ner och dra ner byxorna. ”Nu ska vi trycka upp alla vindruvorna i arslet på dig och du får inte göra ett ljud ifrån dig”.
Han började trycka upp dem och räknade 1.. 22. 56.. 78.. 91.. 99.
När det var en vindruva så började svensken att bryta ut i skratt och kannibalen frågade ”varför skrattar du när du bara har en kvar?”
Svensken: “Dansken kommer med kokosnötter.”

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Hoj
YZF1000R
    • En familj från Turkiet och en familj från Bosnien flyttade till Sverige.
      De bodde i lägenheterna bredvid varandra i samma byggnad, på den 7:e våningen.
      En natt så började Turkarna spela hög musik i sin lägenhet, så pappan från den bosniska familjen blev arg och beslöt sig för att kasta ut ett av barnen från den turkiska familjen genom fönstret.
      Den turkiska pappan blev arg och beslöt sig för att kasta ut ett bosniskt barn genom fönstret.
      Det höll på så ända tills fyra turkiska ungar hade kastats ut och tre bosniska ungar hade kastats ut genom fönstret.
      Så nu är frågan, står det 4-3 till Bosnien eller 7-0 till Sverige?
?

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...