TDM:en skall se ut så här...jag har själv lekt med tanken på vad man skulle kunna göra med en TDM... en hel del kanske?
Och att rensa och höja tailen är ju jävligt unikt?
Skämt åsido, jag håller med. Många fighters är tuffa, jag har själv lekt med tanken på vad man skulle kunna göra med en TDM... en hel del kanske?
Tror denna tråden är ett svar på "Tråden med den Groteskaste Tysk-Fightern du någonsin har sett" där det skrattas åt tyskafighters som folk laggt väldigt mycket tid och pengar på att få snygga men trots sin uppfinningsrikedom och nytänkande ratas av nästan alla svenska fighterdiggare.
Därför finns denna tråd så vi som gillar tyska fighters kan skratta åt svenska.
min streetfighter var ingen höjdare när jag köpte den
Jag tycker att den här tråden suger.
Måste man lägga ner 20000kr + 300 timarsjobb bara för att man vill ha en Fighter?
Måste man lägga ner 20000kr + 300 timarsjobb bara för att man vill ha en Fighter?
alla dessutom kanske inte kan eller vill bygga värsta super fightrarna, och då får man skäll istället?!!
Dessutom så är det många av era Sporthojs bröder som ni sågar.
Elak tråd tycker jag.
En del kanske tyckar att det är as snyggt med ett UFO twin lyse.
sen kan jag hålla med om att alla SF byggen kanske inte är så jätte lyckade men det känns onödigt att uppmärksamma det.
alla dessutom kanske inte kan eller vill bygga värsta super fightrarna, och då får man skäll istället?!!
Dessutom så är det många av era Sporthojs bröder som ni sågar.
Elak tråd tycker jag.
En del kanske tyckar att det är as snyggt med ett UFO twin lyse.
sen kan jag hålla med om att alla SF byggen kanske inte är så jätte lyckade men det känns onödigt att uppmärksamma det.
PutteLiten: Ingen snackar om att det är dåligt med lågbudget byggen, finns säkert många fina hojar som inte kostat mycket. För övrigt så hyllades tyskfighter byggen i en tråd som senare spårade ut till att bli en "hata tyskfighter tråd"
Läs vad vi skrivit, denna tråden är en motattack till hata tyskfighter tråden, ska det finnas en tråd där man kastar skit på tyskfighters ska det fasen finnas en för alla tråkiga svenskfighters också, punkt slut.
TDM:en skall se ut så här...
Funderade också kring detta.. En "streetfighter" är väl bara en strippad sporthoj med nytt styre, något alla kan fixa..3186717Vad är det som krävs i eran meninga för att en hoj skall få kallas Streetfighter? För otränade ögat räcker det väl med Cross styre och nytt framlyse/kåpa..
Enligt samma logik så är ju då en omodifierad Guldwinge en sporthoj
En super-blingad, totalt ombyggd hoj är väl egentligen en.. custom!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|