Ja faktiskt ett imponerande ljud från en moppe.Jag är väldigt nöjd med trumpeten på min moppe, den låter mycket bättre än 125an men ska se om den också kan bli bättre med bantad ljuddämpare.
Lite kul att man hör när pipan kommer i resonans också där vid 0:24. Skulle så gärna vilja sitta hemma på sjön i kajaken en vindstilla tyst sommarkväll och höra det ekande ljudet på 5-10km håll när den rejsar fram på dom kurviga småvägarna.
Bra fart på den!Jag är väldigt nöjd med trumpeten på min moppe, den låter mycket bättre än 125an men ska se om den också kan bli bättre med bantad ljuddämpare.
Lite kul att man hör när pipan kommer i resonans också där vid 0:24. Skulle så gärna vilja sitta hemma på sjön i kajaken en vindstilla tyst sommarkväll och höra det ekande ljudet på 5-10km håll när den rejsar fram på dom kurviga småvägarna.
Tanken och hjulen är väl typ original på den bortsett från lacken då ?Ja faktiskt ett imponerande ljud från en moppe.
Men den är uppenbarligen inte så nära original längre… ?
Är det fortfarande 50cc?
Den varvar mindre än 125an då jag vill ha lite körbarhet i skogen också. Gör väl ca 110-120 så är väl ungefär lika pigg som en laglig 125a, kanske t.o.m. något bättre acc. Är lite begränsande med bara 4 vxl.Bra fart på den!
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|