Tråkigheter igen

hazze_d

Ny medlem
Gick med
15 Sep 2010
Hoj
gsxr 1000
När jag kom ut imorse och skulle flytta hojjen så är de punka bak... någon har alltså haft roligt under söndagen att stuckigt kniv eller dylikt i bakdäcket på 3 hojar, inklusive min.. så jävla trist! :mad:

så om något har sett något skumt eller så, kan ju alltid slänga iväg ett pm..
Bor på ringvägen, (söder) har en Grön Kawa, zxr750 står även en Er6a på samma ställe..

vet att de är omöjligt nästan att få tag på idioter.. men fan lika bra å skriva,
man skulle fan ha tagit en runda i söndags, så kanske man hade haft hojen hel..:huvet

/Daniel

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Nej men fy fan. Beklagar. Tycker ändå att din står i ett "lugnt" område där det inte borde springa en massa folk?!

hazze_d

Ny medlem
Gick med
15 Sep 2010
Hoj
gsxr 1000
jaa fan, tycker oxå att de är jävligt lungt här.. å nu när hösten är här så springer de fan inte mycke folk. värsta är att det hände mitt på dagen.. men fick nr av ena hojjägaren som skulle ringa senare. hans fru hade tydligen sett något.. så hoppas att de kan ge något..
de lär inte bli mera åkning nu lixom "f**k

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Sånt här är alltid tråkigt att höra. Synd att folk ska förstöra sånt för en. Visst att någon idiot försökt provsitta så den gått omkull. Då är det självklart jävligt irriterande att man har en kåpa eller två som är lite skrapade.. men det går att leva med.

Men att förstöra sådär avsiktligt är bara så jävla fel.

Om hojen står utomhus och du ser hojen från fönstret skulle jag satsa på ett långdistansvapen :tummenupp

hazze_d

Ny medlem
Gick med
15 Sep 2010
Hoj
gsxr 1000
joo absolut! fast e ganska glad att den inte låg ner oxå när man kom ut.. :p

ena ägarens fru såg tydligen att en av killarna gjorde sig illa i handen på något sätt!! det glädjer mig iaf! :p men en stackars dam mot ett gäng rakade killar så förstår jag att hon inte sa något. :/

jo det blir inköp av ett prickskyttegevär nu, å sitta uppe som en surgubbe ! :p

hazze_d

Ny medlem
Gick med
15 Sep 2010
Hoj
gsxr 1000
nja det damen sa var att de var ett gäng killar alla var rakade, ganska välbyggda, hon såg även en grå/silver metallic bil, hon tror att de var en bmw. som stod på gatan bara vid hojjarna.., men hon reagera på bilen att den stod som den gjorde, och att det satt en kille bakom min cykel å någon som stod bakom honom. även att några satt å höll utkik. men som sagt, hon vågade inte göra något eller säga något.. kan förstås.. men det är bara håll uppsikt över din hoj. så om du ser något som värkar skumt spring dit direkt! :D

Wwax

Sporthojsnörd
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
09 Kawasaki Z1000
Låter ju väldigt skumt, måste vara hämd för något.

Kan det vara så att någon/alla som blev punkterade låter utav helvete?
Hade en HD-snubbe med garage på innergården, "luft och BULLER" om man säger så... När han kom/åkte vilket kunde ske under dygnets alla timmar skallrade rutorna i lägenheten, hans däck kunde jag gott tänka mig att skära sönder. :näsblod

Som tur var lyssnade han på klagomålen från oss grannar och har inte ens traktorn kvar.

hazze_d

Ny medlem
Gick med
15 Sep 2010
Hoj
gsxr 1000
jo jag har suttit å funderat på de ett tag, men sen när man fick höra att det var ett gäng så sprack den tanken, för alla kan ju inte bo precis här heller, men inga av hojarna låter speciellt mycke, men tycker man borde vara ganska van med oljud oxå, ringvägen är ju ganska trafikerad, dag som natt, plus att sös ligger några hundra meter bor vilket betyder ambulans med blåljus å siren nästan konstant. Så jag tror dom bara ville förstöra eller något :S

men det var en bra tanke iaf! ;) + att en HD kan ju låter riktigt mycke, så förstår att man kan bli tokig, speciellt när man sover :)

Pledians

Älgklyvaren!
Gick med
9 Oct 2009
Hoj
YBR125
Min amatörmässiga profilering av gärningsmannen är: tonåring som är i behov av att hävda sin tuffhet. Din hoj råkade bara stå på fel ställe vid fel tillfälle.

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Vet att det känns surt just nu! hjälper gärna om det gör dig gladare.

Dexon.se säljer Pirelli Diablo strada däck för 5-700kr beroende vilken dimension samt bak eller framdäck. Köper du det kan jag hjälpa dig att byta ifall du kommer med fälgarna lösa.

hazze_d

Ny medlem
Gick med
15 Sep 2010
Hoj
gsxr 1000
jo men exakt. bara jävla snorungar som verkligen har för lite å göra!
jo självklart e det lite surt. men fan palla sitta å grina för de nu, blir ju inte direkt bättre av de:p

Ja man tackar för hjälpen, ska kolla med en annan kille först, han har en massa bra stuff, men återkommer om jag behöver hjälp! :) tack ändå! :)

haha geggamoja. jo kanske e dags, fast gillar den ändå! men skulle ju vara trevligt med något nyare oxå! ;)

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
HAzze, du och Moneyline kanske skulle fundera over sambandet mellan att ni nobbade Sannas inbjudan till AW och sen aven dissade hennes korning. Hon kan vara ratt langsint av sig. Bara ett tips alltsa.

Moneyline

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2010
Hoj
k7 750
HAzze, du och Moneyline kanske skulle fundera over sambandet mellan att ni nobbade Sannas inbjudan till AW och sen aven dissade hennes korning. Hon kan vara ratt langsint av sig. Bara ett tips alltsa.

Hmm... Hur kom du på denna teorin Anna? Det var ju faktiskt samma dag som söndagskörningen som Sanna anordnade detta hände... Ungefär samma tidpunkt också.. :fakta

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Hmm... Hur kom du på denna teorin Anna? Det var ju faktiskt samma dag som söndagskörningen som Sanna anordnade detta hände... Ungefär samma tidpunkt också.. :fakta

Jag har hallt den dar illbattingen under uppsikt ett tag. Jag vet ju att hon helt saknar moral sa jag la ihop ett och ett.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024