Ozzi
Guest
Rätt pris, Rätt hoj och framför allt RÄTT köpare DÅ blir det affär.
Seegt som f-n att sälja hojen, ja helt klart.
Och segt som fan att köpa oxå! Jag söker efter en CBR 1000RRA -09 begagnad men näädå, inga bra alternativ finns. Skyhöga priser!
En bidragande orsak till att hojförsäljningen går trögt?
[YOUTUBE-ID]B0_30texHfk[/YOUTUBE-ID]
På väg hem från jobbet idag, har sett likadant ut av och till de senaste veckorna.. och det lär knappast bli bättre ju längre hösten går...
regnat hela min semester iaf, kanske 1-2 dagar i veckan som det varit sol, men endå ingen värme direkt, ville ju glassa på badstranden men men, inge kul att sitta och frysa vid en folktom sjö
Ja vill de få grejerna sålda är det bäst att de sänker priset, för jag har redan en hoj och tänkte köpa en som vinterprojekt.
Du måste vara runt 15 år eller så fattas det nått. du poppar upp i olika trådar med samma dumma kommentarer och utlägg
Ja bullysmile, åk till ghettot i Hägersten och handla
Typiskt .. försökte göra mig rolig, men det är alltid någon som känner sig attackerad. Ursäkta i så fall. Jag bara hamnade på Ibis i Hägersten i 3 dagar, och det var ganska färgfullt, med killar som hade ansiktstatueringar och pitbull, etc.Jag vågar nog påstå att "ghettot" i Hägersten framstår som rena paradiset om man jämför med Malmös fagra förorter.
"Flyktingströmmen till Malmö ökar lavinartat. Politiker har slagit larm om trångboddhet och social misär, och många flyktingar håller med."
Klippt från Aftonbladet.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article493216.ab
Ursäkta OT.
Klockrent, kan inget annat än att hålla med ..Tänkte först inte bry mig om att svara då det blir ännu mer OT skit, men eftersom tråden endå verkar ganska urspårad spelar det nog ingen större roll.
Vet inte vem du är eller vad du vill, men kikade lite snabbt på dina inlägg, verkar bara vara ren dynga imo. hackande på andra eller skumma utlägg om att kineser har liten penis, och några enstaka om hur tuff och ball du är. Men ska inte säga att du inte tillför nåt till forumet, det gör vi alla, och tack vare dina korkade OT utlägg i trådar här och var får du alla andra användare att framstå som smartare, intelligentare individer med mer meningsfulla inlägg.
Ungefär som dendär söta fjortistjejen som skaffar en fet bästa kompis bara för att själv se snyggare ut när de vandrar runt på stan, samma funktion verkar du fylla och alla har vi ju våran plats här i livet, eller på forumet.
Om du inte tycker om mina inlägg är det ju väl dans enkelt att klicka in på min profil och trycka på "lägg till i ignorelistan", du kan ju göra likadant med resterande medlemmar så slipper du slita ut tangentbordet med att hacka på dem också.
Ha en bra dag, puss
Jag höll nästan på att missa det faktum att så fort att jag sa ghetto, så drog du till med en länk om invandrare. Sammanträffande, eller associerar du ordet invandrare med ordet ghetto ?
Lite rätt har du nog i det.Alla dess trådar gör ju inte att man får mer för hojarna heller.
Många som köper, åtminstone vissa typer av hojar, lär ju "läsa på" lite här på sporthoj.
Ser man då massa trådar där folk berättar hur svårtsålt det är och alla skriver att priset ska ner osv så är det ju bara att som köpare ha lite is i magen och vänta på att priset sänks..
Bara en tanke..
Min Honda verkar inte vilja hitta ny ägare, skitfin hoj så det kan de ju inte bero på...de jag tycker är underligt är att 2009 och 2010 var efterfrågan så stor att de knappt inte räckte till att skicka ut hojar från Honda. Min var den näst sista 09:an.
I början av året gick de för 114.900, sen en kampanj i våras för 99.900 och nu får man inte ens iväg den för 80 för en hoj som rullat knappt 260 mil (uttagen maj -10) hmm
Tur jag får ett bra pris vid det inbyte jag dealar om nu inför nästa säsongens hoj. Men mycket lustigt är de ju...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|