Jag tycker att loggan är väldigt snygg, men jag håller med Limez om att det är lite svårt att läsa "Since 2008".
Dessutom känns typsnittet för texten "KingsHill Riders" som lite mera Sagan om Ringen än motorcykelklubb... Det spelar ju ganska stor roll vilket typsnitt man använder om man vill framhålla en viss känsla eller profil, tex om det ska vara gammaldags, hightech eller art gallery eller vad det nu är man vill framhålla.
Om det hade varit en glidar-mcklubb så hade det ju helt klart varit rätt med "gammaldags" typsnitt, men personligen tycker jag att sporthojar känns lite mera modernt och hightech och därför borde ha ett motsvarande typsnitt för att få en enhetlig känsla över hela logon. Det borde ju även vara samma typsnitt på både KingsHill Riders och Since 2008 återigen för enhetlighetens skull.
Detta är bara mina personliga åsikter och ni kan ju naturligtvis göra vad ni vill med dem. Om ni väljer att arkivera dem i runda arkivet på golvet så ska jag naturligvis inte gnälla utan rätta mig efter klubbens beslut och bära loggan med stolthet!
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)