Tröja över goretex ?

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Tröja över goretex ?

--------------------------------------------------------------------------------

Hur vanligt/ovanligt är det ??

Varför undrar du? Har du sett att någon tvingat på någon klubbmedlem en tröja över en sådan jacka, för att det bara MÅSTE ha klubbtröjan på sej när de kör eller? :D

dOLKO

Erfaren
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Triumph Sprint RS 02:a, Impala 65:a .
När jag åker i läder så har jag tröjan under jackan även när jag åker i goretex så är tröjan under jackan, är det fel alltså? :confused:

Man lär sig något nytt varje dag! :tummenupp

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
pausar...
:D :D :D :D :D :D :D :D

Var fåååååååååååår du allt ifrån ???

*ligger o vrider mig av skratt på golvet*

Tröja över goretex ?

--------------------------------------------------------------------------------

Varför undrar du? Har du sett att någon tvingat på någon klubbmedlem en tröja över en sådan jacka, för att det bara MÅSTE ha klubbtröjan på sej när de kör eller? :D

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
När jag åker i läder så har jag tröjan under jackan även när jag åker i goretex så är tröjan under jackan, är det fel alltså? :confused:

Man lär sig något nytt varje dag! :tummenupp

tänk om man är en tjockis som mig då där underställ, t-tröja och ryggskydd är max, inte ens foder får platts under min goretex jacka :p så jag skulle ibland behöva ha tröjja utan på, men aldrig haft :)

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
tänk om man är en tjockis som mig då där underställ, t-tröja och ryggskydd är max, inte ens foder får platts under min goretex jacka :p så jag skulle ibland behöva ha tröjja utan på, men aldrig haft :)

Du kanske skulle köpt en större jacka.

spatel

Ny medlem
Gick med
13 Jan 2008
Hoj
2001 Yamaha S-motard
Jag kör med tröja över min goretex-jacka. Därför att min jacka går sönder av fartvinden.

(har reklamerat den fått ny och när även den gick sönder ringde jag till leverantören och han berättade då för mig att den jackan skulle man inte kör så som jag gjorde med, utan man skulle bara åka lugnt bak på.
Min kommentar blev väl bara. SLUTA GÖRA MC-JACKOR)

Tröja över goretex ?

Ha ha. Skrattade våldsamt åt ovanstående inlägg, i synnerhet det översta där. "Jackan går sönder av fartvinden...":D :D :D :D :D

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
Såld!! Z1000-06
Ha ha. Skrattade våldsamt åt ovanstående inlägg, i synnerhet det översta där. "Jackan går sönder av fartvinden...":D :D :D :D :D

det e sant,

leverantören av jackan sa bara "jackan e inte gjord för att köra som du gör, den e mer till för att sitta bak på och åka med"

jag köper i alla fall aldrig någon IXON igen:mad: :mad: :huvet

grahm

fruktansvärt roligt
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Husaberg fs650
tröja över goretex låter som en 40års kris. men själv tycker inte att det är något fel med tröja över skinnställ. lite mer outlaw över det:yoparty

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Tröja över goretex ?

:tungan Du är så knäpp Ullis. *asg* :tungan

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
det e sant,

leverantören av jackan sa bara "jackan e inte gjord för att köra som du gör, den e mer till för att sitta bak på och åka med"

jag köper i alla fall aldrig någon IXON igen:mad: :mad: :huvet

Oj, den här gamla tråden var fortfarande aktiv.

Om du orkar så vore det kanske läge att "hänga ut dom" i lämplig mc tidning t.ex. Bike. För att varna andra och då alla seriösa mctidningar ger dom möjlighet att bemöte så kommer dom nog tvingas skriva en lite vettigare bortförklaring som dock återigen kommer att sågas...

... för att varna andra för detta skräpmärke,

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...