Varför det? Varför åka hoj om det är svinkallt?de kommer du inte hålla med om den dan du fryser å vill ha en extra tröja över stället![]()
Varför det? Varför åka hoj om det är svinkallt?de kommer du inte hålla med om den dan du fryser å vill ha en extra tröja över stället![]()
För att det är kul, åker du bara hoj om det är 19grader och molnigt samt vindstilla?3148537Varför det? Varför åka hoj om det är svinkallt?
Tröja över goretex ?
--------------------------------------------------------------------------------
Hur vanligt/ovanligt är det ??
Varför undrar du? Har du sett att någon tvingat på någon klubbmedlem en tröja över en sådan jacka, för att det bara MÅSTE ha klubbtröjan på sej när de kör eller?![]()
När jag åker i läder så har jag tröjan under jackan även när jag åker i goretex så är tröjan under jackan, är det fel alltså?![]()
Man lär sig något nytt varje dag!![]()
tänk om man är en tjockis som mig då där underställ, t-tröja och ryggskydd är max, inte ens foder får platts under min goretex jackaså jag skulle ibland behöva ha tröjja utan på, men aldrig haft
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Var fåååååååååååår du allt ifrån ???
*ligger o vrider mig av skratt på golvet*
Du kanske skulle köpt en större jacka.
För att det är kul, åker du bara hoj om det är 19grader och molnigt samt vindstilla?
Jag kör med tröja över min goretex-jacka. Därför att min jacka går sönder av fartvinden.
(har reklamerat den fått ny och när även den gick sönder ringde jag till leverantören och han berättade då för mig att den jackan skulle man inte kör så som jag gjorde med, utan man skulle bara åka lugnt bak på.
Min kommentar blev väl bara. SLUTA GÖRA MC-JACKOR)
Tröja över goretex ?
--------------------------------------------------------------------------------
Varför undrar du? Har du sett att någon tvingat på någon klubbmedlem en tröja över en sådan jacka, för att det bara MÅSTE ha klubbtröjan på sej när de kör eller?![]()
Ha ha. Skrattade våldsamt åt ovanstående inlägg, i synnerhet det översta där. "Jackan går sönder av fartvinden..."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kalsonger utanpå stället rockar.![]()
Tröja över goretex ?
det e sant,
leverantören av jackan sa bara "jackan e inte gjord för att köra som du gör, den e mer till för att sitta bak på och åka med"
jag köper i alla fall aldrig någon IXON igen![]()
![]()
![]()
Du är så knäpp Ullis. *asg*
![]()
http://www.ixon.nu/
jag har den där grå/rosa/vita damjackan..
den är till och med nersatt i pris hmm undrar varför...
hahahha där står att den e vattentät, jo visst och det va därför min mp3 spelare drunknade i innerfickan..
![]()
![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |