Vaektra
Mamma
När det är kallt har jag tröjja över stället. Svart hoj, svart grå ställ, svart grå hjälm samt svart tröjja över. Jag är tjej så jag får matcha
125kubik skrev:Tröja över stället kan väl verkligen inte vara bra, då förlorar man väl mycket av ställets förmåga att glida?
Eller för att man åker Suzuki, då allt annat är skit, men har Yamaha-ställNeutral skrev:Är det inte lite konstigt att ha det värmade lagret utanpå det isolerande? Förklaringen jag oftast hör från tröjbärarna är att man kan slänga tröjan i tvätten och få bort insekterna medan skinnstället är fräscht.
duckie skrev:Igår köpte jag en tröja att ha över skinnstället när jag kör motorcykel, för jag har sett att många har så.
Hursomhelst såg jag lite senare en del nidinlägg om tröjåkare, inlägg som antydde att detta inte är helt accepterat och att tröjbärare skulle signalera något speciellt, vad förstod jag dock aldrig.
Så min fråga (a) är således - vågar jag åka ut med en tröja över stället? Det ger inga mystiska signaler eller nåt sånt? Kommer folka tt heja på mig fortfarande etc?
(b) Vad exakt är det med tröjbärare som får folk att tissla och tassla?
Samma här, brukar klä på mig mer under, ah ha hade med insekter att göraNeutral skrev:Är det inte lite konstigt att ha det värmade lagret utanpå det isolerande? Förklaringen jag oftast hör från tröjbärarna är att man kan slänga tröjan i tvätten och få bort insekterna medan skinnstället är fräscht.
duckie skrev:Igår köpte jag en tröja att ha över skinnstället när jag kör motorcykel, för jag har sett att många har så.
Hursomhelst såg jag lite senare en del nidinlägg om tröjåkare, inlägg som antydde att detta inte är helt accepterat och att tröjbärare skulle signalera något speciellt, vad förstod jag dock aldrig.
Så min fråga (a) är således - vågar jag åka ut med en tröja över stället? Det ger inga mystiska signaler eller nåt sånt? Kommer folka tt heja på mig fortfarande etc?
duckie skrev:Många intressanta åsikter
Eftersom det är endast 3 grader varmt ute nu på morgonen och mitt skinnställ är tight tight, så blir det tröja utanpå idag. Jag färgmatchar också (svart) så ni får kalla mej GAY då.
Eftersom det är endast 3 grader varmt ute nu på morgonen och mitt skinnställ är tight tight, så blir det tröja utanpå idag. Jag färgmatchar också (svart) så ni får kalla mej GAY då.
Neutral skrev:Är det inte lite konstigt att ha det värmade lagret utanpå det isolerande? Förklaringen jag oftast hör från tröjbärarna är att man kan slänga tröjan i tvätten och få bort insekterna medan skinnstället är fräscht.
vem fan bryr sig vad folk tycker,är det kallt sätter man på sig en tröja eller hur? inget konstigt alls gör jag medduckie skrev:Igår köpte jag en tröja att ha över skinnstället när jag kör motorcykel, för jag har sett att många har så.
Ja, lite gay va det kanske men när du erbjöd mig att klä a dig så ändrade jag åsikt.duckie skrev:Många intressanta åsikter
duckie skrev:Hm. Vill ju inte bli tagen för att vara gay....
Men en följdfråga då: Om jag ändå bestämmer mig för att åka med tröja, vilken färg ska den ha? Jag har tre att välja på:
1) en svart med texttryck "Vintage" på framsidan
x) En orange lite tunnare, också med nåt sporttexttryck på
2) En turkos med texten "No Sugar" på?
Samtliga är huvtröjor.
Min hoj är silverfärgad och mitt ställ och hjälm helsvart.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|