Shitbreak skrev:.........ja det är ju rätt skönt OLJUD från en fladdrande posör-tröja......glöm inte det.
fjolla(or)
ATI skrev:Ja ja, peace peace!!! Klart man blir upprörd när någon dissar coola tröjan
Men förresten, är det inte en fin orange tröja du har på dig på bilden???
Lev väl!
Mattias skrev:Men man ser ut som en hockeyspelare. En gay hockeyspelare.
K-Micke skrev:Aldrig att jag har tröja utanpå stället. Jag tycker det skriker sveavägsknutte lång väg. En som poserar på värsta feta bågen i stan mest. Han måste ha en guide som visar på vägarna utanför stan och det slutar ofta i diket eftersom "vägen ba svängde mer än jag trodde liksom", postar varning i forumet "tat försiktigt för fan vägarna svänger därute". Att det skulle vara för insekter är bara skitsnack, det är inga problem att få bort dom från stället, bara man gör det innan dom torkar fast. Nej vissa tycker tydligen att det ser ballt ut, lite subkultur kanske, självklart ihop med miniblinkers och tonat kåpglas. Dom borde hämta sin inspiration från RR-världen istället, det finns inga tröjor där. Fast en kondom över stället om det regnar kanske.......
Kan man köpa sådana regnställ de har i MotoGP (läs kondomer...) någonstans?K-Micke skrev:Fast en kondom över stället om det regnar kanske.......
K-Micke skrev:Aldrig att jag har tröja utanpå stället. Nej vissa tycker tydligen att det ser ballt ut, lite subkultur kanske, självklart ihop med miniblinkers och tonat kåpglas. Dom borde hämta sin inspiration från RR-världen istället, det finns inga tröjor där. Fast en kondom över stället om det regnar kanske.......
Foggy skrev:Eeeh, borde det inte vara varmare att ha tröjan innanför stället Eller är det för ont om plats
Fast så var det det här med "biffigheten" förstås
/F. (som inte har tröja, men väl (Gore-tex-)jacka utanpå stället ibland).
Jonne_boy skrev:får man plats med en tröja innanför har man köpt för stort ställ...
För stort ställ - Knappast... hur många mm gör en tröja egentligen? 3,75? Men visst är det bra att ett ställ sitter så tajt som möjligt, även om det kan bli "på gränsen" när man även har på sig ryggskyddet under. Se'n passar ju inte alltid skinnställsformen alla kroppsformer
/F. (som inte gillar fladdriga saker utanpå skinnstället)
Nej du har fel. Jag har fått små SKADOR på skinnets yta av insekter. Inte kul.K-Micke skrev:<snip>
Att det skulle vara för insekter är bara skitsnack, det är inga problem att få bort dom från stället, bara man gör det innan dom torkar fast.
<snip>
K-Micke skrev:Nähä....never...
Det kanske är en generationsgrej, jag är född på 60-talet.
När jag var ung så hade dom tuffa grabbarna helblå Jofama-ställ med vita revärer. Och kraschskyddet bestod av lite extra skumgummi på utsatta ställen.
Foggy skrev:
För stort ställ - Knappast... hur många mm gör en tröja egentligen? 3,75? Men visst är det bra att ett ställ sitter så tajt som möjligt, även om det kan bli "på gränsen" när man även har på sig ryggskyddet under. Se'n passar ju inte alltid skinnställsformen alla kroppsformer
/F. (som inte gillar fladdriga saker utanpå skinnstället)
jag får plats med en t-shirt under mitt ställ..
självklart ryggskydd...
men en tröjja..
kommer alldrig in där
ambulans skrev:ni är lyckliga ni... som tycker att det är viktigare hur det ser ut än hur det känns.. hur orkar man ens bry sig om nån har en viss tröja på sig...
den som bryr sig är den som mår sämst....
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|