Paradoxy
Guest
NSR_MAN skrev:fan va du ska tjafsa om körkortet då :kocko du har ju fan inte änns hoj väntar bara på att få skriva skiten sen göra uppkörningen
Ne, men jag har inte kört en jävla massa utan kort :kocko
NSR_MAN skrev:fan va du ska tjafsa om körkortet då :kocko du har ju fan inte änns hoj väntar bara på att få skriva skiten sen göra uppkörningen
KalleNorton skrev:Och hur kul är det att åka med en kopia av en PMC-tröja? Om ni ska ha tröjor, fixa egen design på den. Tråkigt om ni härmar en annan klubbs tröjor.
Paradoxy skrev:Ne, men jag har inte kört en jävla massa utan kort :kocko
prulle skrev:Så du har inte övningskört?
stackars dig då men jag har inte kört en jävla massa, då har jag bränt på en stor parkerning då med uppsikt av farsan.... sen vet jag att jag råka vara så dum å dra ut å köra själv å de var då de hände.. å det är inget jag är stolt över, :kocko så nu lämnar vi det!Paradoxy skrev:Ne, men jag har inte kört en jävla massa utan kort :kocko
Paradoxy skrev:Men kocko på dig, det är inte olagligt om man har papper :kocko
NSR_MAN skrev:å tro mig jag är inte den enda!
Vad påstod du då?prulle skrev:Nope de påstod jag inte heller.
prulle skrev:Nu ska du vara tyst, för är du inte tyst kan du inte sova, och kan du inte sova, så kan du inte vara tyst, så nu ska du vara tyst och sova.
hihiprulle skrev:Nope de påstod jag inte heller.
Nu ska du vara tyst, för är du inte tyst kan du inte sova, och kan du inte sova, så kan du inte vara tyst, så nu ska du vara tyst och sova.
Paradoxy skrev:Vad påstod du då?
prulle skrev:Har du inte sett den sketchen? Den äger.
Jag märkte bara ord.
Paradoxy skrev:Nja, kanske när du nämner det.
Okej, kul sagt
prulle skrev:Galenskaparna. Tror den bara heter "Nu ska karlson vara tyst"
Mr.PB skrev:har gjort???
Jag vill oxå ha
Lundgren skrev:Tänkte neutralt, eftersom inte alla vill ha motiv, och en hel del kan inte enas om motiv.
edit. 364 kr
gött, ja det vore ju helt klart bättre.Wargen skrev:Asså vi har inte bestämt något än utan vi vill att folk kommer med förslag.
Det är faktiskt riktigt bra Vi jobbar på en kontakt som en medlem har. Han jobbar på ett tryckeri och vi ska se om vi kan få grupprabatt hos de.
mycket snygg ren å fräsch!!Lundgren skrev:Tänkte neutralt, eftersom inte alla vill ha motiv, och en hel del kan inte enas om motiv.
edit. 364 kr
tackarNSR_MAN skrev:mycket snygg ren å fräsch!!
Lundgren skrev:Tänkte neutralt, eftersom inte alla vill ha motiv, och en hel del kan inte enas om motiv.
edit. 364 kr
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |