SteffoXL skrev:Tja!
Låter som om det är svårt att få tag i ett bra tryckeri....
Men eftersom om ni inte har tänkt att lämna tillbaka tröjjorna så, kanske det är dax att hämta sin! När har du tid Sälen?
Man förstår Swedie att han måste vara trött på tryckerier nu...
Och jag håller med AffeR1 att dom måste ett par ggr.
Alla tryckfelsnissar i Sverige måste ha sökt jobb där...
Simba skrev:Den är helskön att ha på sig!
Visst har trycknissarna inte helkoll på läget men jag kan köpa läget och behålla tröjan. Som alla andra tröjor så borde Uppsala RoadRunners på ärmen varit vänd åt andra hållet. Eftersom jag inte kom på någon bra logga så ville jag ha Uppsala RoadRunners även på ryggen och det har de stavat med litet "r" i Road(r)unners. Jag kan leva med dessa fel så jag kommer inte kräva en ny tröja. Jag gissar att vill man ha det helt rätt så får man själv stå vid tryckeriet och ta emot sin egen tröja för att där på plats korrekturläsa den och påpeka eventuella fel innan de får en enda krona av en.
Cinderella skrev:Menar ni att trycket Uppsala RoadRunners ska börja nedtill på ärmen, hur ser det ut. Det blir väl "fel" från något håll hur man än gör eller är det jag som är helt snurrig, Jag tror att det måste vara som det är nu när man trycker på båda ärmarna.
Tinatjejen skrev:.... Men de ser helt klart lite korkat ut att man ska behöva böja armen bakåt, för att inte texten ska vara upp och ned...
Kryptonit skrev:Jag tror att de på tryckeriet hade kikat på posörbilderna från i somras och trott:
- Japp, de verkar hålla armarna bakåt i Uppsala.
Här är ett par exempel på det från sommaren (Kongo samt Penguin)..
Nu ser ni väl på bilderna av n`Lasses tröja att det är rätt tryckt, tänk er att Uppsala RoadRunners skulle börja nedtill på ärmen DET SKULLE INTE SE KLOKT UT. Tack Swedie för snygga tröjor ska hämta min med det snaraste så Zealen slipper lagra den längre åt mig.Simba skrev:/Simba
Cinderella skrev:Nu ser ni väl på bilderna av n`Lasses tröja att det är rätt tryckt, tänk er att Uppsala RoadRunners skulle börja nedtill på ärmen DET SKULLE INTE SE KLOKT UT. Tack Swedie för snygga tröjor ska hämta min med det snaraste så Zealen slipper lagra den längre åt mig.
Cinderella skrev:När du skriver så, måste jag väl tro att jag är korkad då som inte fattar, men du får väl försöka förklara när jag hämtar tröjan
Cinderella skrev:När du skriver så, måste jag väl tro att jag är korkad då som inte fattar, men du får väl försöka förklara när jag hämtar tröjan
ReDan skrev:ja du ni!! Jag väntar fort på min tröjja jag!
Gillar detta att vänta ganska mycket : )
*tinatjejenAffe_R1 skrev:uppeli upp!!!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |