Coola Ola
Guest
Ibland är hojåka inte fetball, har väl hänt att man gett sig ut o kört men den där känslan aldrig riktigt infunnit sig. Så visst kan man tröttna, men aldrig mer än tillfälligt.
FUBAR skrev:Märker att fler och fler säger denna mening till mig "Lägg inte ner så mycket pengar, du kanske inte ens tycker det är kul".
Är det vanligt att man köper hoj för ca 35-130k, utrustning för 10-20k, Körkort för 5-10k och sen kommer på att "det var ju inte så ballt" och säljer allt igen med världens förlust.
Eller är det bara folk som aldrig kört hoj, som inte vet hur kul det är som säger så va va
Lite tankar bara.
FUBAR skrev:Märker att fler och fler säger denna mening till mig "Lägg inte ner så mycket pengar, du kanske inte ens tycker det är kul".
Är det vanligt att man köper hoj för ca 35-130k, utrustning för 10-20k, Körkort för 5-10k och sen kommer på att "det var ju inte så ballt" och säljer allt igen med världens förlust.
Eller är det bara folk som aldrig kört hoj, som inte vet hur kul det är som säger så va va
Lite tankar bara.
Boije skrev:Jag körde sporthoj i 3år men tappade allt intresse efter en renovering av topp på 20papp och sen få köra 400mil innan den blev stulen.
Det måste ha varit ena sena amatörer du såg. Själv var jag ute på premiärtur på skärtorsdagen.Boije skrev:såg första hojjarna i Östersund igår och det är smärtsamt att inte kunna åka ut själv.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|