Tröttsamma uttryck!

MikkE

Guest
Andra höjdare är ju:
- "Vart är sverige på väg?!"
Vaddå påväg!? Landmassan är ju knappast på segeltur till västindien!
Ett annat SH-specifikt utryck som är rätt patetiskt är "hojbröder". :hihi

Haha. Kan inte göra mer än att bara hålla med HAHA!

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag tycker att det klingar fel att säga "mannen"..tjena mannen..hur är det mannen..sköt om dig mannen...
Vet inte varför men det låter fel. Jälla 08 uttryck ;)

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
-Vem faaaaan har släppt sig????

Alltså,blir lukten bättre om det är nån liten söt tjej som räcker upp handen???:gnissla

Ganska onödig fråga tycker jag,kanske inte ett "uttryck" men ändå.

En annan är när nån ramlar ner för en 300 steg lång trappa,eller smäller in i en bergvägg med bilen o den som kommer först fram säger.

-Gick det bra????

Tacka fan för att det INTE gick bra,jag ramlade ju(krockade).

Last edited:

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
"blogg".. vet inte om det riktigt kvalificerar sig in i kategorin men FAN vad jag hatar ordet!! ALLA HAR EN "BLOGG"!
vem fan orkar läsa om andras dagliga surheter?! tydligen många och kanske jag med om jag nånsin skulle få en hjärnblödning och råka sätta mig o spana in dessa miljardtals halvcelebritetswannabees "bloggar".
men tills dess och medans satan slipper bära kannadagåsjacka kan jag få öppna åtminstone en av de 3 gratistidningar jag blir mulad med nere i tunnelbanan utan att bli bemött av en svärm av det förbannade ordet!!!?!? :mad:

döp om det iaf!!!!!!!! :huvet

chrilla

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
Röd Firestorm -98, Santa Cruz Chameleon "tramp-bike"
"Undantaget som bekräftar regeln"

"Man är inte naturligare än vad man gör sig"

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
-Vem faaaaan har släppt sig????

Alltså,blir lukten bättre om det är nån liten söt tjej som räcker upp handen???:gnissla

Ganska onödig fråga tycker jag,kanske inte ett "uttryck" men ändå.

En annan är när nån ramlar ner för en 300 steg lång trappa,eller smäller in i en bergvägg med bilen o den som kommer först fram säger.

-Gick det bra????

Tacka fan för att det INTE gick bra,jag ramlade ju(krockade).

Vem fan har släppt sig är en fråga man ställer för att säkerställa vem det är man ska hämnas på när tillfälle ges, för att citera Al Bundy: Dont get mad, get even!

Angående det andra så kan det ju faktiskt "gå bra" även fast det kanske såg ut som en händelse lånad från domedagen.

Strongliquid

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
Scott.
"Synd att inte folk kan skilja på mitt och ditt"
"Fan att man aldrig får ha sina saker ifred"

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
"förstår du"...ja jag förstår annars skulle jag fråga, frågan är om du förstår :rolleyes:

Eller som min mamma och mormor speciliserat sig på när man ställer en fråga:
-Va vet du inte *upprepa frågan*?! (det måste stötas ut: "va* Veeet* du* Inte*xxxxxx?!, riktigt jävla besserwisrigt)

NÄ JAG VET INTE DET ÄR DÄRFÖR JAG FRÅGAR!!!! :dummer :6surkart

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Vem fan har släppt sig är en fråga man ställer för att säkerställa vem det är man ska hämnas på när tillfälle ges, för att citera Al Bundy: Dont get mad, get even!

Angående det andra så kan det ju faktiskt "gå bra" även fast det kanske såg ut som en händelse lånad från domedagen.
Tycker väl man borde fråga just det isf.-Gick det bra med DIG,eller klarade du DIG bra.Inte-gick DET bra?Det är ju själva händelsen dom frågar om egentligen,o det gick ju uppenbarligen INTE bra.

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
Tycker väl man borde fråga just det isf.-Gick det bra med DIG,eller klarade du DIG bra.Inte-gick DET bra?Det är ju själva händelsen dom frågar om egentligen,o det gick ju uppenbarligen INTE bra.

jaha du tänker så.. jag ser det som underförstått att man tänker på personen o dess eventuella skador, annars är det ju bara rent av taskigt att ställa frågan. o så taskiga tror jag inte folk är att dom försöker gnugga in det i ansiktet på dig att: haha den där wheelningen gick inte som du hade tänkt dig va?! när du har glidit på rygg 10 meter under din bättre begagnade ktm 640 sm presige...

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Alla meningar som börja med "Men kolla..." som inte innebär att man visuellt ska betrakta någonting.

Och "Öhhhhh, vahettere..."

Märks det att jag jobbar med tonåringar....§

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
3110863 Eller som min mamma och mormor speciliserat sig på när man ställer en fråga:
-Va vet du inte *upprepa frågan*?! (det måste stötas ut: "va* Veeet* du* Inte*xxxxxx?!, riktigt jävla besserwisrigt)

NÄ JAG VET INTE DET ÄR DÄRFÖR JAG FRÅGAR!!!! :dummer :6surkart
Det där är en favorit! Fråga bör man, annars så går man ovetande.. typ. :)

"I princip" avskyr jag när folk ska förklara något. Missbrukas galet. Endra är det, eller så är det inte.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Alla meningar som börja med "Men kolla..." som inte innebär att man visuellt ska betrakta någonting.

Och "Öhhhhh, vahettere..."

Märks det att jag jobbar med tonåringar....§

Öhhhh vahetteree är ju en favorit...det använder jag som man brukade göra på matten när man var liten " femton gååååååångeeeeeeer 34....det vet jag ju...det ääääääär....VAHETTEREEEEE..." för att få tid att tänka ;)
vahettere är ett underskattat ord :p

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Meningar som "Får du inget nuppa bla bla" när nån verkar sur tycker jag är irriterande. Jag stör mig i allmänhet nåt så förbannat på ordet nuppa. Det är ett smutsigt ord som jag tänker mig att 50-åriga gamla feta alkoholiserade suggor till kärringar med buskishumor använder. Jag tycker vi ska förbjuda det.

Last edited:

Dr.Bike

Guest

"I princip" avskyr jag när folk ska förklara något. Missbrukas galet. Endra är det, eller så är det inte.

I princip har du rätt! :D

Men du är gammal nog att veta att världen inte ar antingen svart ELLER vit.
Det tror bara 19-åringar, som har svar på allt. Bara skruva upp kontrasten och hata alla som inte håller med... ;)

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
3111069 I princip har du rätt! :D

Men du är gammal nog att veta att världen inte ar antingen svart ELLER vit.
Det tror bara 19-åringar, som har svar på allt. Bara skruva upp kontrasten och hata alla som inte håller med... ;)
More hating for da people!

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...