MotardFighter
Speed don't kill it's the fart...
Coolt bygge! Kan inte förstå att jag har missat det fram tills nu bara... Jag som brukar sitta och surfa runt efter just såna här projekt och läser wheels gör jag med..! Anledningen till att jag sitter och surfar runt och söker på såna här projekt är att g själv håller på att samla delar till ett liknande projekt (dock 4hjuligt) Designen har jag klar nu är det bara ekonomin som är kruxxet... när jag såg ditt projekt blev jag mycket inrtesserad pga du har besiktat din med turbon på! Gäller altså inga avgaskrav heller när du reggade den som MC? Det bör väl isf gå att besikta ett 4hjuligt bygge som MC också då?
Har bara en sak att anmärka på, min smak säger mig att den skulle ha varit 1 sittsig för proprtionernas skull annars har jag inget att klaga på alls!
Hur eller hur riktigt coolt!!
(OT en kompis till mig äger din gammla PV...! eller kompis och kompis jag jag känner han lite...)
Har bara en sak att anmärka på, min smak säger mig att den skulle ha varit 1 sittsig för proprtionernas skull annars har jag inget att klaga på alls!
Hur eller hur riktigt coolt!!
(OT en kompis till mig äger din gammla PV...! eller kompis och kompis jag jag känner han lite...)
Last edited: