Ser lite sandigt ut på banan....Av någon anledning så litade jag inte på greppet denna dagen.
Ser lite sandigt ut på banan....Av någon anledning så litade jag inte på greppet denna dagen.
Är glad om det kommer under 32 grader.. Glass är för amatörer. Att köra touring utan riktigt klädsel är inget jag rekommenderar i Thailand (jag hade i alla fall handskar).Strongt gjort... jag hade suttit under parasollet & käkat glass... eller druckit öl.
ALDRIG att jag dragit på mig skinnställ i den värmen.. knappt jag kör här hemma när det är över 27-28 grader.. jag kokar
HejHej
Otroligt.
Då måste du tränat intensivt den senaste tiden + att du hade talang redan som 20 åring och att det sitter i ryggmärgen efter 38 år.
Gott o se.
har du precis kommit ner ? du e rätt blek annars ;PÄr glad om det kommer under 32 grader.. Glass är för amatörer. Att köra touring utan riktigt klädsel är inget jag re
Är glad om det kommer under 32 grader.. Glass är för amatörer. Att köra touring utan riktigt klädsel är inget jag rekommenderar i Thailand (jag hade i alla fall handskar).View attachment 472765
kommenderar i Thailand (jag hade i alla fall handskar).
Haha jag gjorde tvärtom när jag körde hemifrån till Krabi....Glömde handskar. Händerna var rödblåa efter 3 timmars körsel...Är glad om det kommer under 32 grader.. Glass är för amatörer. Att köra touring utan riktigt klädsel är inget jag rekommenderar i Thailand (jag hade i alla fall handskar).View attachment 472765
Det var väl som Ingemar Stenmark sa - ju mer jag tränar, desto mer tur har jag..........Hej
Inte tränat speciellt mycket.. Och talang har jag inte.. Bara tur ibland..
Nyfiken fråga..Lite olika beroende på bana, en en vanlig heldag med fri körning ligger på 1200 - 1800 Baht (340 - 510 SEK). Som mest har för tre fulla dagar på Chang International Circuit betalade jag 5500 Baht (1570 SEK), detta var under Yamaha Championship.
Finns en hel del seriösa bandagsarrangörer i Thailand, dock ingen som hyr ut hoj.Nyfiken fråga..
Vet du eller någon annan om det finns seriösa bandagsarrangörer som hyr ut hoj och eventuell utrustning på Chang International Circuit samt Sepang i Malaysia?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|