Tradera vill ha provision?

Hultan skrev:
Woaw! Snappy comeback, där fick jag så att jag teg.

Du går ut och tjurar på ett publik forum om att du inte förstått att det kostar stålar att annonsera på Sveriges absolut största auktionssajt och sedan när du presenteras med fakta om att det på Tradera informeras om detta på flera ställen, så svarar du med "whatever"? Kommer du från en Ricky Lake-talkshow eller är du på riktigt?

sgtpepper skrev:
Woaw! Snappy comeback, där fick jag så att jag teg.

Du går ut och tjurar på ett publik forum om att du inte förstått att det kostar stålar att annonsera på Sveriges absolut största auktionssajt och sedan när du presenteras med fakta om att det på Tradera informeras om detta på flera ställen, så svarar du med "whatever"? Kommer du från en Ricky Lake-talkshow eller är du på riktigt?
Det enda erfarenhet jag har av dig är direkta påhopp, hån personangrepp därför gav/ger jag mig inte in i en diskussion med dig.. Bry sig liksom..

Det bevisar du väl, när du ifrågasätter varför jag inte kommer med en "Snappy comeback"
Och ville "få så du teg".. Inte riktigt därför jag är på detta forumet, och även därför jag inte beblandar mig med sådana som dig..

Och det var det sista du hörde från mig.. Hacka på nån annan för att dämpa din osäkerhet och ditt dåliga självförtoende.. :tummenupp

Last edited:
Hultan skrev:
Det enda erfarenhet jag har av dig är direkta påhopp, hån personangrepp därför gav/ger jag mig inte in i en diskussion med dig.. Bry sig liksom..
Whatever.

när du ifrågasätter varför jag inte kommer med en "Snappy comeback"
Nej, jag skrev att det var just det du gjorde, du kom med en snappy comeback.

Och det var det sista du hörde från mig.. Hacka på nån annan för att dämpa din osäkerhet och ditt dåliga självförtoende.. :tummenupp
Vad ville du ha för kommentarer på ditt orginalinlägg egentligen? Tycka-synd-om-inlägg för att du tydligen inte har kapacitet nog att läsa Traderas avtal?

sgtpepper skrev:
Vad ville du ha för kommentarer på ditt orginalinlägg egentligen? Tycka-synd-om-inlägg för att du tydligen inte har kapacitet nog att läsa Traderas avtal?
Jag vet, "staten" borde betala avgiften istället. Samt bjuda på en gratis bankörning.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick