Trafikskola Göteborg, vilken? Kramers?

Vilken skola är bäst?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Richo

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
GSX-750R 96 RIP, 2004, 2005. Fz750 1988 RIP. Cbr600 1989. Aprilia 1L 99/06
Köpte du skivan då? Skolan eller?

Kul på Hjul:tummenupp
Ett annat tips är att köpa en CD skiva med teorifrågor. Kostade ca 600:- och då kan hon göra hur mycket frågor som helst hemma. Köpte det till mina grabbar och det är ett kanonbra redskap.

Keewee

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2008
Hoj
2008 Hornet 600FA
Fredrik och Christian på Guldhedens Trafikskola är grymt sköna grabbar och väldigt seriösa med utbildningen. De fick mig att fatta varför en R1 från 2005 inte är en bra första hoj...:gnissla

Speciellt Fredrik gav mig feta utskällningar, på ett pedagogiskt vis :tummenupp
Fick körkortet på första försöket den 28 okt 2008.
Sedan dess har det blivit ett par mil och minnen för livet :)

Hellfireclub

I'm a cowboy, on a steel horse i ride.
Gick med
14 Oct 2007
Hoj
KTM Super Duke 1290 GT
Kramers är bra, men då Stig har slutat och flyttat tillbaka till Norrland vill jag hellre rekommendera Kul På Hjul.

mattepatte

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2008
Hoj
Monster 600
Fredrik och Christian på Guldhedens Trafikskola är grymt sköna grabbar och väldigt seriösa med utbildningen. De fick mig att fatta varför en R1 från 2005 inte är en bra första hoj...:gnissla

Speciellt Fredrik gav mig feta utskällningar, på ett pedagogiskt vis :tummenupp
Fick körkortet på första försöket den 28 okt 2008.
Sedan dess har det blivit ett par mil och minnen för livet :)

Instämmer :tummenupp Kör där just nu och tog även bilkortet där, riktigt sköna gubbar :yoparty

thrillseeker

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2007
Hoj
Triumph Speed Four
Röstar för Kramérs, tog faktiskt en provlektion på Linnegatan eftersom det var så långa väntetider till Kramérs. Redan under lektionen kom jag fram till att det var bättre att vänta.

Visst Stig har flyttat till Norrland :( , men även Erik och Mattias är väldigt bra. Jag körde med alla lärarna och de kompletterar varandra väldigt bra. Sedan som tidigare nämnts, så kör man 2 elever "samtidigt", och jag blev själv väldigt förvånad över hur mycket tydligare mina egna fel blev när jag sett någon annan göra dom. :hihi

Dust Buster

IBA #53252
Gick med
30 Jun 2006
Hoj
KTM 990 S Adventure -08
Kramers är bra, men då Stig har slutat och flyttat tillbaka till Norrland vill jag hellre rekommendera Kul På Hjul.

Röstar för Kramérs, tog faktiskt en provlektion på Linnegatan eftersom det var så långa väntetider till Kramérs. Redan under lektionen kom jag fram till att det var bättre att vänta.

Visst Stig har flyttat till Norrland :( , men även Erik och Mattias är väldigt bra. Jag körde med alla lärarna och de kompletterar varandra väldigt bra. Sedan som tidigare nämnts, så kör man 2 elever "samtidigt", och jag blev själv väldigt förvånad över hur mycket tydligare mina egna fel blev när jag sett någon annan göra dom. :hihi

Tog mitt kort genom Kramers och ett bra betyg tycker jag är att jag inte kände mig det minsta nervös före varken teori eller uppkörning, det tycker jag tyder på att dom (Kramers) förbereder sina elever på ett mycket bra sätt.

Min kompis som tog kortet samtidigt hos kramers hade samma känsla.

Jag körde också med alla tre lärare, och kan inte påstå att nån av dom stack ut, alla är duktiga på att lära ut och lugnet personifierat.

Rekomenderar verkligen Kramers.

kazzee

Det är roligare att ha kul!
Gick med
24 May 2008
Hoj
Yamaha V-Max (01)
Kramérs FTW!

Riktigt duktiga, professionella och shyssta grabbar. Visst är det en förlust att Stig flyttade hemåt men de resterande är mycket bra de med.

Epzter

Med lem
Gick med
8 Mar 2007
Hoj
VTR1000F Firestorm
Vad ni än gör så gå INTE till Simons Trafikskola i Kungälv. De är helt galna och trycker ur dig så mycket pengar du har. Nej, spotta på deras fordon istället.

:spottåfräsåkräks

Kraftfull

Återfallsknutte
Gick med
14 Jan 2006
Hoj
Honda ST 1300
Min fru tog MC-kort hos Tommys Trafikskola (Engelbrektsgatan) förra året och var jättenöjd.

Ja det är ju bara att hålla med! Tog både bil och Mc med Arne på Aktiv:yoparty

Det gjorde jag också 1982 (MC) och 1984 (Bil). Dock var det den gamle ägaren då, som också hette Arne!

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy