Trancelyssnare: Här har ni min senaste låt!

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Som gammal Dj så får man väll säga sitt.

Håller helt klart med Ravetrancer om det han säger. Sen tycker jag att den är lite för happy för min smak. Själva soundet är lite "commandore 64" aktigt, kan inte förklara det bättre hoppas du förstår vad jag menar.

Men det stora hela så måste jag säga att det låter bra. :tummenupp

tks

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha TDM850'92 Suzuki SV650N'99
Även jag håller med Ravetrancer och övriga. Kanske lite lång inledning och samma sak med slutet, men bra däremellan! Kan bli riktigt bra med aningen mer jobb, kämpa på! Och jag som egentligen inte lyssnar på trance (fast en del närbesläktad musik iofs).

...och att det eventuellt går att urskilja lite C64-sound som Qwerty påstår tycker jag är enbart positivt :crash

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Qwerty skrev:
Som gammal Dj så får man väll säga sitt.

Håller helt klart med Ravetrancer om det han säger. Sen tycker jag att den är lite för happy för min smak. Själva soundet är lite "commandore 64" aktigt, kan inte förklara det bättre hoppas du förstår vad jag menar.

Men det stora hela så måste jag säga att det låter bra. :tummenupp
japp. på,ommer omte melodin lite om spelet OUT RUN?????? bilspelet som fanns som arkad för många herrans år sen???? Cool......

själva musikstilen e lite för soft för mig ox då jag e en inatbetad Psy-trance kille och Hårfrockare........

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ravetrancer skrev:
japp. påminner inte melodin lite om spelet OUT RUN?????? bilspelet som fanns som arkad för många herrans år sen???? Cool......

själva musikstilen e lite för soft för mig ox då jag e en inatbetad Psy-trance kille och Hårfrockare........

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bigkay: fan asså, den grejen du kör mellan 00,59-01,13 e riktigt grym, svär att du skulle kinna göra ett riktigt mästerverk med det.....får så mycket ideer i huvet när jag hör den grejen asså. Spelar man det typ i 110db så e det mäktigt, gör en ny grej med den snälla

HTFR Daniel

Hojsugen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke II
Låter skitbra!

Lite för happy för min smak jag är mer av en Hard Trance/Nu NRG/Hard House lyssnare.

Bra jobbat dock. Fortsätt så!

Emil_ny

Ät mej
Gick med
14 Aug 2003
Hoj
Aprilia RS 125 -97
RIKTIGT grym låt. Bra flyt! Säger dock som de flest andra här, förkorta introt och mera bas! C64 soundet känns bara rätt i den här låten! Keep up the good work! :tummenupp

bstrand

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2003
Hoj
R1 -03
Superlåt!! Den håller ju klar "Ibiza dance mix"-klass! :bow

Mer bas som kommer in vid 1:42 så man kan få nyttja sin baslåda i Beemern ordentligt!

Väntar på version 2.0 med spänning!

Spelas för fullt i Malmslätt nu också :tummenupp

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
om det e dom 2 du gjort så e dom förbannat lika....klipp ihop dom o det blir typ samma låt

Afolkers

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R1 -01
Det är jäkligt bra låt BigKay :tummenupp jag önskar dock lite mera bas i den. Och lite för långt utdragna partier ibland men helt klart en jättebra låt som kan bli ännu bättre om du lägger ner lite mer jobb på den. Du har inga mer låtar att tanka ner?

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha