liljekvist
www.mxwheel.se
ok kannon! då är det 600:- i vinst redan kikar upp det efter nyår, då jockes lista borde vara ifylldÅmotar´n skrev:2668090Under roadracing på Svemos sida står det TranX 260. Priset där är 3150 inkl laddare.
ok kannon! då är det 600:- i vinst redan kikar upp det efter nyår, då jockes lista borde vara ifylldÅmotar´n skrev:2668090Under roadracing på Svemos sida står det TranX 260. Priset där är 3150 inkl laddare.
Jocke W skrev:2668076Snyggt jobbat!
Ja vi borde väl börja med en lista iallafall, priser kan jag tyvärr inte säga nåt om för jag vet inte.
Intresselista
1. Jocke W
2.Thomas Gillisson
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Dekodern man har för tidtagning klarar inte både TranX och MX ifall man inte skickar den till AMB och får den omprogrammerad (vet ej vad det kostar). Vad jag vet så är det bara en i Sverige som har en sådan dekoder...marcus56 skrev:2659248...Edit: Det ser iofs ut som de har orange mx-transponder i VM, båda fungerar väl i samma system? Så kanske kunde de ha nöjt sig med att alla har en AMB-transponder.
Tack för infon!Jockwell skrev:2669208
Det som är viktigt att veta är att en TranX 160 och en TranX 260 har olika starka signaler och är lämpade till olika sporter. TranX 160 är byggd för gokart och är rekommenderad med maxfart på ca 100km/h och max höjd på 30cm. TranX 260 är byggd för motorcyklar med maxfart på 260km/h och höjd på 120cm.
ja där kan jag hålla med.. vet ju själv hur jäkla svårt det var nu i sommras..2st framdäck och två st bak under hela året.. hehe ja det gick ju men skulle varit bättre med fler.RaceMe skrev:2670133Hade jag tjänat mera så hade jag spenderat mera. Känner ni igen er? Supermoto har blivit en sport där den ekonomiska faktorn är av väsentlig betydelse. Den som har mycket pengar får en bättre placering än den likvärdiga förare som inte har lika mycket pengar.
liljekvist skrev:2694682Detta är alltså alla som vill vara med på att få ner priset på transponder AMB TranX260 Rechargeable Transponder with
personal charger, holder and clip.
1.Jocke W
2.Thomas Gillisson
3.Ola Andersson
4.Stefan Ljungberg
5.Johan Lennartsson
6.Jocke Danielsson
7.Kristoffer Legebro
8.Kaj Karlsson
9.Fredrik Eriksson
10.Pär Hammarstrand
11.Christian Nilsson
12.Jag
13.Lantz
14.
Då tar jag och gör lite förfrågningar på 13 stycken. Återkommer garanterat efter helgen, har en cross tävling nu i helgen så jag har inte så mycket tid över
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|