Transformers är sjukligt bra. Jag förstår inte hur folk som blir irriterade på förvandlande robotar och "overkligheter" kan vara så fantasilösa. Herregud. Det får fan inte ens vara ett argument! Visst om manuset faktiskt skulle suga och frångå konceptet med Transformers, men man måste ju faktiskt ta hänsyn till att filmen härstammar från en serie/tidning sedan många år tillbaka. Klart som fan man vet hur det slutar. Klart som fan allting är överdrivet och övermäktigt. Det är ju trans-fucking-formers vi snackar om!
Iron Man, Spiderman, Batman, Superman och alla andra
asballa figurer har ju alltid varit övermäktiga och från början riktat till den lite yngre generationen. Klart att långfilmerna från 2000-talet blir i samma anda, fast i en "realistisk" tappning.
Nej, Pedro. Jag tänker kalla dig för en wajjner som lipar för att det är så många tolvåringar i världen som faktiskt älskar transformers. Bara för att du inte vågar ha kvar det där lilla barnet i dig som vill gå fram till bioduken och försöka krama Optimus när han spöar skiten ur Megatron!!
Notera att jag inte skäller på dig eller är superallvarlig. Jag tycker bara att transformers är superhäftiga.