Ja. man kan låna om man kör sitt första rejs, men alla serieanmälda ska ha egen transponderaRWe skrev:Måste man ha egen transponder i ERF också?
Nr:18 skrev:Ja. man kan låna om man kör sitt första rejs, men alla serieanmälda ska ha egen transponder
Ovanstående är citerat från RoadRacing.se.Från och med 2005 måste alla A-förare och från och med 2006 även alla B-förare (undantaget de som löst ut sin licens för första året) ha egna AMB-transpondrar vid samtliga SM deltävlingar. SVEMOs RR-sektion erbjuder därför AMB-transpondrar till rabatterat pris. Läs mer om de två transpondertyperna nedan.
ERF har inte SM-status.aRWe skrev:Ovanstående är citerat från RoadRacing.se.
Det markerat med rött så står det att man är undantagen om man löser ut sin licens första året. Det står inget om enstaka race, engångslicens el dyl.
Det med blått står SM deltävling. Har ERF-serien SM status?
Funkar dom i Stockholmsområdet?Nordgren skrev:All info finns på
http://www.roadracing.se/Sections/Forms/Transponder2006/
Tänk på att jag inte tar emot beställningar per mejl eller PM utan alla beställningar måste göras på hemsidans formulär.
Mvh
Henrik Nordgren
PS Att det dragit ut på tiden med beställningen för 2006 beror på att AMB först inte ville lämna någon mer rabatt, men efter mycket diskuterande så har jag fått till en uppgörelse som gör det billigare för er förare att köpa era transpondrar via roadracing.se.
Nej, men man ska ändå ha egen transponderGustav O skrev:ERF har inte SM-status.
Du har redan sagt det och jag har inte sagt något annat heller.Nr:18 skrev:Nej, men man ska ändå ha egen transponder
R1Lillen skrev:vilken transponder har ni valt??
*hmmm* nu blev jag lite velig, har precis lagt in min betalning. Men fick för mig att det något dyrare var bättre....eller har jag fel för mig?Bikerbitch skrev:Den som man slipper ladda upp själv. Billigast
Åsa skrev:*hmmm* nu blev jag lite velig, har precis lagt in min betalning. Men fick för mig att det något dyrare var bättre....eller har jag fel för mig?
Varför kan det inte vara lätt för en gångs skullBikerbitch skrev:http://roadracing.se/Sections/Forms/Transponder2006/
Den man får ladda själv är dyrare. Sen vet jag inte om den är bättre.
Men jag är lat och snål (läs: fattig)
Åsa skrev:*hmmm* nu blev jag lite velig, har precis lagt in min betalning. Men fick för mig att det något dyrare var bättre....eller har jag fel för mig?
...dvs den billigare versionen?Rolle Rotax skrev:Om du någonsin tänkt tävla med räjserhojar (de har ingen generator...) så är det versionen med inbyggt batteri som gäller.
Åsa skrev:...dvs den billigare versionen?
Grazie!#57 Thundrace skrev:Det vill säga den dyrare versionen...plus att den bara är att flytta mellan hojar utan sönderrostade kontakter och annat jox...
Rolle Rotax skrev:Om du någonsin tänkt tävla med räjserhojar (de har ingen generator...) så är det versionen med inbyggt batteri som gäller.
Nej det är inte kört men du får byta transponder.Bikerbitch skrev:Ah, så om man börjar köra t ex 250R så är det kört? Då förbinder jag mig till standard ett tag till då
Gustav O skrev:Nej det är inte kört men du får byta transponder.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|